Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: در انتخابات اخیر تعداد یک میلیون و ۲۲۶ هزار نفر شرکت کردند و ۴۶.۳ درصد از واجدین شرایط، رای خود را به صندوق‌ها ریختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، علی مصطفوی امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور مردم در خلق صحنه‌های فراموش نشدنی در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: در انتخابات اخیر تعداد یک میلیون و 226 هزار نفر شرکت کردند و 46.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد از واجدین شرایط، رای خود را به صندوق‌ها ریختند.

وی تصریح کرد: همچنین در انتخابات پیش رو، 924 هزار و 727 نفر رای صحیح و معادل 72.4 درصد بوده و تعداد آرای باطله 197 هزار و 920 رای و معادل 17.6 درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به تعداد آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: در این راستا آیت الله رئیسی با 578 هزار و 733 رای و معادل 62 درصد، همتی 87 هزار و 872 رای با 20 درصد، رضایی با 122 هزار و 778 رای و 13.3 درصد و قاضی زاده هاشمی با 350 هزار و 230 رای معادل 3.8 درصد آرا را به دست آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در استان مربوط به شهرستان‌های شوط، چالدران، چایپاره و شوط بوده است افزود: این شهرستان‌ها به ترتیب میزان مشارکت 71 درصدی، 67، 66.3، 66.2 درصدی داشته اند.

مصطفوی با اشاره به برگزاری انتخابات در 48 نقطه شهری بیان کرد: در این راستا هزار و 442 نفر برای به دست آوردن 222 کرسی با هم به رقابت پرداختند.

ابهام در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر شیراز ‌/ ستاد انتخابات استان فارس ‌در سکوت خبری به سر می‌بردپوشش زنده| نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در 4 حوزه انتخابیه+ جدولآمار انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک استان‌ها / رأی قاطع مردم به "رئیسی" در تمام کشور + جدول

وی اظهار داشت: همچنین در سطح روستاها تعداد 11 هزار و 92 نفر برای به دست آوردن 6 هزار و 25 کرسی به رقابت پرداختند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون دو هزار و 90 پارلمان محلی شهر و روستا با تعداد نماینده 6 هزار و 585 نفر در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بین 248 نامزد انتخاباتی در ارومیه یک نفر از اقلیت‌های دینی بود اظهار داشت: این داوطلب انتخاباتی رتبه 174 را به دست آورد که نشان دهنده حمایت مردم مسلمان از یک نامزد غیرمسلمان و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام و ادیان در آذربایجان‌غربی است.

مصطفوی گفت: در انتخابات 28 خرداد، هیچ کمبود تعرفه‌ای در آذربایجان‌غربی مشاهده نشد و همچنین انتخابات در امن‌ترین شکل ممکن برگزار و مشکلی به وجود نیامد.

وی در ادامه نیز با اشاره به آرای ماخوذه در شهر ارومیه اظهار داشت: تعداد 336 هزار و 335 نفر و معادل 43.5 درصد در انتخابات 1400 مشارکت کردند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز الزام‌آور بوده و دستگاه‌های اجرایی و نهادها مکلف به اجرای این مصوبات بوده و ضروری است جلسات ستاد اقامه نماز به صورت مستمر برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری ها برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیشتر استفاده شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، اضافه کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای مناسب می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش ایفا کنند.

وی در پایان بر فعال نمودن ظرفیت نمازخانه های راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها و پایگاه های امدادی هلال احمر در مسیرهای تردد بین شهری و آماده سازی این نمازخانه ها برای استفاده مسافران تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد