Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:51:16 GMT

فیلم نجات معجزه آسای دو کودک ازمرگ

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۰۹۰

فیلم نجات معجزه آسای دو کودک ازمرگ

‍‍‍‍‍‍

دو کودک 5 و 10 ساله به شکل معجزه آسایی از تیراندازی مرگبار نجات یافتند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، این دو کودک در حال قدم زدن در پیاده رویی در برانکس نیویورک آمریکا بودند که از مادر خود فاصله گرفته اند در همین زمان درگیری میان دو باند خلافکار سبب تیراندازی شده است.

--- --- ---

در فیلمی که توسط دوربین های مداربسته خیابان گرفته شده یکی از اعضای باند خلافکار درحالیکه نقابی بر چهره دارد به قصد کشتن مردی با ژاکت قرمز به او نزدیک می شود و به سمتش تیراندازی می کند دو کودک نیز در این میان بین دست و پای مردی که به ستمش شلیک شده قرار گرفته و از این حادثه جان سالم بدر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعات پلیس نشان میدهد که مرد ژاکت قرمز که مورد هدف تیرانداز بوده در این حمله چندین بار زخمی شده اما او نیز پس از انتقال به بیمارستان زنده مانده است.
آمارها نشان میدهد هر روز بر خشونت های خیابانی در آمریکا افزوده شده و در این میان افراد زیادی جان خود را از دست می دهند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

نجات معجزه آسای دو کودک ازمرگ +فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد:  ظهر امروز سه شنبه ،۴ اردیبهشت ، گیر افتادن کودک در سازه ی بالابر در بولوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.
در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی بالابر وارد چاهک بالابر شده و روی استراکچر فلزی چاهک بالابر در طبقه دوم می ایستد و با توجه به زمان حادثه و  استفاده  نکردن ساکنان  ، کابین در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت.
آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق بالابر و حمایت کامل و اصولی از پایین برای جلو گیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه ترین زمان ممکن در بالابر را باز کردند و کودک را نجات دادند.

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم