Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا امین زاده معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق فارس با گفت: در سال ۱۳۹۹ با توجه به ظرفیت بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بدهی شرکت بابت مالیات سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بدهی بابت تسهیلات بانکی دریافتی با بدهی دستگاه‌های اجرایی بابت بهای برق مصرفی و سایر مطالبات شرکت از دولت تسویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تسویه مبلغ مذکور شرکت توزیع نیروی برق استان فارس دارای بالاترین میزان جذب منابع تسویه بدهی در بین شرکت‌های آب و برق تابعه وزارت نیرو در استان فارس در سال مذکور است.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی و عدم امکان پرداخت بدهی‌های برق مصرفی طی سنوات اخیر با انجام تسویه مبلغ قابل توجهی از بدهی‌های برق مصرفی این دستگاه‌ها که مربوط به سنوات قبل از سال ۱۳۹۸ است بدون پرداخت وجه تسویه که علاوه بر تاثیر آن در افزایش وصولی شرکت، کمک شایان توجهی به تسویه بدهی دستگاه‌های فوق شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسویه میلیاردی بدهی مالیاتی و بانکی توزیع نیروی برق فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس

محمدرسول تحفه گفت: این رویداد در ۴ منطقه برنامه‌ریزی شده که در بخش اول جهت شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان لار، بخش دوم جهت شهرستان‌های شرقی استان با محوریت شهرستان فسا در سال گذشته با موفقیت برگزار شد.

او افزود: مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری شهرستان‌های غرب استان فارس نیز ویژه ۷ شهرستان شامل شهرستان‌های کازرون، کوه‌چنار، ممسنی، رستم، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین به میزبانی شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

تحفه تصریح کرد: در این رویداد که با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق، دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، نیرو‌های پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به‌مدت سه روز در حوزه‌های دانشی، عملیاتی، تخصصی، پزشکی و روانشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: این ارزیابی‌ها در شغل‌های تخصصی شامل فن‌ورز عملیات و اتفاقات شبکه و فن‌ورز تعمیرات شبکه و پست به تعداد ۱۰۳نفر، فن ورز احداث و بهینه‌سازی شبکه و پست به تعداد ۹۶ نفر، فن‌ورز نصب و اصلاح، تست، قطع و وصل لوازم اندازه‌گیری جهت ۵۷ نفر و فن‌ورز خط گرم به تعداد ۱۴ نفر و در مجموع ۲۷۰ نفر انجام می‌شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: بی تردید برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند تا حد زیادی در کاهش خطا‌ها و ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی این دسته از کارکنان پرتلاش نقش مهمی داشته باشد و به توانمندتر شدن و تربیت نیرو‌های ﻣﺘﺨﺼﺺ و ماهرکمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده