Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:33:27 GMT

کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک از زیر بار کاه در «بیرجند»

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۴۱۲

کشف ۱۴۷ کیلوگرم تریاک از زیر بار کاه در «بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی مستقر در ایست و بازرسی «علی‌آباد» بیرجند، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران خودرو را به کنار جاده هدایت و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو ۱۴۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه زیر بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف انبار احتکار لوازم تأسیساتی منزل

«جواد بخشی» سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی نیز از کشف لوازم تأسیساتی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی اخباری مبنی بر احتکار تعداد زیادی لوازم تأسیساتی منزل در یکی از انبارهای سطح شهر بیرجند دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل تعداد ۴۱ دستگاه پکیج، تعداد ۱۹۰ قطعه انواع رادیاتور و تعداد ۱۸ دستگاه آبگرمکن گازی احتکار شده کشف کردند.

بخشی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

کشف ۴۲۲ کیلوگرم آویشن قاچاق در طبس

«محمود علی‌پور» فرمانده انتظامی طبس بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه تپه طاق شهرستان طبس اخباری مبنی بر دپوی داروهای گیاهی در یکی از منازل در روستایی دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی مطرح کرد: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس، مکان دقیق دپوی داروهای گیاهی را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به مکان مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از منزل ۴۲۲ کیلو آویشن قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی طبس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی داروهای گیاهی غیرمجاز کشف شده را ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

علی‌پور در پایان تأکید کرد: برداشت و خروج داروهای گیاهی تابع مقررات خاصی است و پلیس با هرگونه حمل و جابجایی آن برخورد می‌کند لذا از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بیرجند خراسان جنوبی طبس مواد مخدر تریاک فرمانده انتظامی خراسان جنوبی احتکار جواد بخشی داروهای گیاهی خراسان جنوبی متهم دستگیر احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر