Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها با دنیایی از ارتباطات مجازی؛ داشتن یک کسب و کار شخصی نوپا برای هیچ‌کس دور از ذهن نیست و می‌توان گفت یک رویای در دسترس هر کسی است که آرزوی آن را در دل دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام اپلیکیشن کُمُدا، در همین راستا کُمُدا که یک شبکه اجتماعی خرید و فروش است هم این فرصت را برای همه راحت‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌توانید با این شبکه اجتماعی خرید و فروش بیشتر آشنا شوید:

کُمُدا را بشناسیم:

کُمُدا شبکه‌ اجتماعی خرید و فروش و ارتباط با هم‌ سلیقه‌هاست. این استارتاپ فعالیت خود را از تابستان ۹۶ به صورت رسمی و با دغدغه‌های محیط‌ زیست‌ دوست، در حوزه‌ی فشن آغاز کرد. در پایان سال 98، تعداد 10کامیونیتی جدید بر پایه‌ی کتاب، لوازم خانه و آشپزخانه، خوراکی، بازی و سرگرمی، کودک و سیسمونی، دکوریجات، ورزشی، لوازم پت، کوه‌نوردی و سفر نیز در این پلتفرم شکل گرفت و تا امروز بیش از ۳میلیون آیتم با این موضوع‌ها در اپلیکیشن کُمُدا آپلود شده است.

دوست پیدا کن و کسب و کارت را بزرگ کن:

با استفاده از اپلیکیشن کمدا می‌توانید در یک محیط دوستانه و امن کنار کسانی که هم‌سلیقه شما هستند، خرید و فروش داشته باشید. کُمُدا شبکه‌ اجتماعی خرید و فروش با هم‌سلیقه‌ها است که با استفاده از آن به راحتی امکان تعامل با اعضایی که سبک زندگی یکسانی با شما دارند از سراسر ایران فراهم شده است. 

با صفر درصد کمیسیون؛ خرید و فروش کن:

یکی از باورنکردنی‌ترین مزیت‌های خرید و فروش در اپلیکیشن کُمُدا، صفر درصد بودن کمیسیون آن است و این صفر درصد بودن چه برای فروشنده و چه خریدار صدق می‌کند، همین مزیت فضا را برای نوپایان عرصه کسب و کار حمایتی کرده تا همه خانم‌هایی که قصد راه‌اندازی و بزرگ کردن کسب و کار خودشان را دارند به راحتی در این شبکه‌ اجتماعی حضور پیدا کنند و قیمت‌ها به منصفانه‌ ترین حالت ممکن در جریان باشد.

کسب‌وکارت را راه‌اندازی کن و ارتقا بده:

خبر خوب اینکه این شبکه اجتماعی با رویکرد حمایتی خود امکانی به نام بیزکلاب را در صفحه‌ی اول اپلیکیشن فراهم کرده که کمد (پروفایل) کسب‌وکارها و مشاغل خانگی کوچک در معرض دید جامعه 1میلیونی این اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند. در این بستر همه خانم‌ها با هر سطح درآمدی، استعداد و مهارت هنری می‌توانند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و با کمک بیزکلاب آن را رشد بدهند و به درآمدزایی برسند.

از هنرهای دستی تا انواع خوراکی‌های خانگی اینجاست:

تنوع در این شبکه اجتماعی خرید فروش به نحوی است که می‌توان با یک جست‌و جو ساده بین کامیونیتی‌های اصلی مثل (شیک و پیک، بیوتی میوتی، کتاب‌خور، خونه‌مونه، خوشمزه‌ها، دکوریجات، مارکوپولو و ...)، هر چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید و گویی که در یک مرکز خرید یا پاساژ در حال قدم زدن هستید و چشم‌هایتان به رنگ و تنوع اجناس متعجب‌ خواهد شد.

ابراز احساسات و به اشتراک گذاشتن تجربیات:

تا به حال به اشتراگ گذاشتن تجربیات خرید و فروشتان فکر کرده‌اید؟ این در حالی است که تمام این اتفاق‌ها تنها در بستر یک شبکه اجتماعی رخ می‌دهد! کُمُدا با جامعه 1 میلیونی خانم‌هایی که در آن فعالیت می‌کند به تازگی امکانی به اسم فیل (Feel) را اضافه کرده که می‌توانید در آن به دور از فضای خرید و فروش با یکدیگر تعامل و ارتباط دوستانه داشته باشید.

همه جای ایران کمداست:

در حال حاضر 1میلیون خانم ایرانی از ۱۲۰شهر ایران در کمدا فعالیت دارند که موفق به درآمدزایی خوبی از طریق این اپلیکیشن شده‌اند و همچنین دوستی‌ها، انتقال تجربه‌ها و تعاملات انسانی زیادی را در کنار خرید و فروش‌ها توانسته‌اند رقم بزنند.

عضویت در شبکه‌ اجتماعی کُمُدا:

اگر اندرویدی هستید؛ با دانلود شبکه اجتماعی کمدا از گوگل پلی و یا کافه بازار می‌توانید به راحتی عضوی از خانواده یک میلیونی آن باشید و البته که این فرصت از آیفونی‌ها هم گرفته نشده و می‌توان از نسخه وب یا اپ استورهای ایرانی دانلود کنید.

برای آشنایی بیشتر به اینستاگرام شبکه اجتماعی کمدا به نشانی https://instagram.com/komodaa سر بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب وکارهای خانگی شبکه اجتماعی خرید و فروش اجتماعی خرید و فروش شبکه اجتماعی اپلیکیشن ک اجتماعی ک کسب و کار خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت خانگی 5G چیست؟

ایتنا - 5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند.
ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) در مطالعه رضایت مشتری در ایالات متحده در سال گذشته رتبه دوم را کسب کردند. برای اکثر مردم، خدمات اینترنت از طریق کابل وارد خانه می‌شود و انتخاب‌ها محدود است. اما با راه‌اندازی شبکه‌های 5G  سریع و کم تأخیر توسط اپراتورهای تلفن همراه، این وضعیت در حال تغییر است. برای برخی افراد، اینترنت خانگی 5G می‌تواند جایگزین مناسبی برای پهنای باند قدیمی‌شان باشد. اپراتورها شروع به ارائه بسته‌های اینترنت خانگی 5G کرده‌اند زیرا به دنبال جبران هزینه‌های شبکه‌های ارتقا یافته هستند و این در نهایت می‌تواند به معنای رقابت واقعی برای ISP ها باشد.
  اینترنت خانگی 5G چیست؟
5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند. در مقایسه با نسل قبلی 5G  فرکانس‌های رادیویی را در انتهای طیف بالایی باز می‌کند. به زبان ساده، 5G سریع‌تر است، تأخیر کمتری دارد و می‌تواند دستگاه‌های متصل بیشتری را اداره کند. 

اینترنت خانگی 5G  جایگزینی برای پهنای باند سنتی است. به جای اینکه برای اتصال به اینترنت کابل را به خانه خود بکشید، با یک گیرنده ثابت در داخل یا خارج از خانه خود به صورت بی‌سیم به شبکه سلولی 5G متصل می‌شوید. برای تبدیل سیگنال دریافتی به Wi-Fi و پخش آن در سراسر خانه، همچنان به یک مودم و روتر نیاز دارید.
  آیا اینترنت خانگی 5G  بهتر از پهنای باند سنتی (Broadband) است؟
جواب کوتاه، نه است. پاسخ طولانی‌تر این است که بستگی دارد. اگر کابل فیبر نوری دارید، می‌توانید از اینترنت سیمی فوق سریع لذت ببرید، اما اگر کابل مسی دارید، سرعت اینترنت شما محدود می‌شود. نزدیکی به مراکز انتقال و تقاضای اینترنت در منطقه شما نیز بر سرعت دریافتی شما تأثیر می‌گذارد. 

    مزایا و معایب اینترنت 5G خانگی چیست؟
اینترنت خانگی 5G  نسبت به پهنای باند سیمی چند مزیت دارد، اما سه مزیت بزرگ آن شامل موارد زیر است:
-    از آنجایی که نیازی به کابل فیزیکی نیست، نصب اینترنت خانگی 5G  بسیار ساده‌تر است و احتمالاً می‌توانید آن را خودتان راه‌اندازی کنید.

-    اگر پوشش 5G  خوبی در منطقه خود دارید، احتمالاً می‌توانید از سرعت بالا لذت ببرید.

-    خدمات اینترنت خانگی 5G ممکن است ارزان‌تر از اینترنت سیمی باشد. برخی از شرکت‌های مخابراتی تخفیف‌ها و مشوق‌هایی را برای افزودن سرویس اینترنت 5G  خانگی ارائه می‌کنند.
  برخی از معایب احتمالی اینترنت 5G  خانگی شامل موارد زیر است:
-    پوشش محدود است و احتمالاً در شهرهای بزرگ بهتر است. اگر در منطقه خود پوشش 5G  خوبی ندارید، 5G خانگی گزینه مناسبی برای شما نیست.

-    برای بهترین اتصال به یک گیرنده خوب نیاز دارید. این ممکن است به معنای اتصال آنتن به بیرون خانه باشد، زیرا سیگنال‌های 5G در نفوذ از دیوارها خیلی خوب نیستند و می‌توانند مستعد تداخل باشند.

-    با افزایش پذیرش 5G و گسترش شبکه‌ها، ممکن است متوجه شوید که سرویس اینترنت خانگی 5G شما تحت تأثیر قرار گرفته است. وقتی شبکه‌های 5G شلوغ‌تر می‌شوند، اینترنت خانگی ممکن است کند شده یا دچار وقفه شود.

    آیا می‌توانم اینترنت 5G خانگی دریافت کنم؟
بستگی به محل زندگی شما و پوشش 5G در منطقه شما دارد. این نقشه پوشش از nPerf به شما امکان می‌دهد برای مشاهده پوشش و سرعت دانلود بر اساس اپراتور انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با اپراتور مورد نظر خود تماس بگیرید (بیشتر نقشه‌های پوشش را در وب‌سایت‌های خود دارند)، اما بیشتر آنها فقط خدمات اینترنت خانگی 5G را در مناطق خاص ارائه می‌کنند (در حال حاضر شهرهای بزرگ).
  آیا اینترنت 5G خانگی گران است؟
قیمت اینترنت خانگی 5G تفاوت زیادی با سرویس اینترنت سیمی ندارد. حتی ممکن است برای برخی افراد ارزان‌تر باشد. طرح‌های اینترنت خانگی 5G از حداقل 15 دلار در ماه شروع می‌شود، اما بسته به سرعت و خدماتی که می‌خواهید، اکثر آنها بین 30 دلار در ماه تا 80 دلار در ماه هزینه دارند. بسیاری از اپراتورها برای مشتریان فعلی تخفیف و مشوق‌های دیگر ارائه می‌دهند. 

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • دنیای کوچک ایتا
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند