Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است ورزشکاران دوومیدانی ایران به مسابقات ازبکستان اعزام شوند تا شانس خود را برای ثبت رکورد ورودی المپیک یا ارتقا رنکینگ جهانی امتحان کنند.

به گزارش ایسنا، تکلیف سهمیه‌های المپیک در ماده‌های مختلف دوومیدانی هشتم تیر ۱۴۰۰ مشخص می‌شود و ورزشکاران پس از آن شانسی برای المپیکی شدن نخواهند داشت. دوومیدانی ایران تاکنون دو سهمیه قطعی المپیک توسط احسان حدادی و حسن تفتیان کسب کرده است و مهدی پیرجهان نیز فعلا با رنکینگ این سهمیه را به‌دست آورده اما برای المپیکی دانستن این ورزشکار باید تا هشتم تیر و اعلام رنکینگ نهایی صبر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد تا قبل از هشتم تیر چند ملی‌پوش را که شانس کسب سهمیه از طریق رکورد یا رنکینگ دارند به مسابقات ازبکستان اعزام کند. در حال حاضر شاهین مهردلان در پرتاب وزنه، سجاد هاشمی در دوی ۴۰۰ متر، مهدی پیرجهان در دوی ۴۰۰ متر با مانع و حمیدرضا کیا در پرش سه گام به جام کازانف قزاقستان اعزام شده اند و طبق گفته هاشم صیامی، فدراسیون در تلاش است تا این نفرات را به همراه فرزانه فصیحی به ازبکستان اعزام کند.  

رئیس فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: میزبان باید به ما دعوتنامه بدهد که از سفارت ویزا بگیریم اما هنوز دعوتنامه ورزشکاران ما نیامده است. ابتدا اعلام آمادگی کردیم که ۲۰ ورزشکار را بفرستیم اما کشور میزبان به دلیل شرایط کرونا قبول نکرد و تنها هفت سهمیه به ما دادند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني فدراسیون دوومیدانی بازی های المپیک توکیو هاشم صیامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه مجلل بانوی قایقران آذربایجان غربی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در روئینگ تک‌نفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان ۷: ۳۷.۰۷ دقیقه به‌عنوان قایق سوم از خط عبور کرده و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را به دست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر