Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌خطاب به ملت شریف ایران آمده است: نمایش عظیم حضور پرشور و آگاهانه شما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، یک‌بار دیگر بصیرت و روشن‌بینی ملت سرافراز ایران را آشکار کرد و میدان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به یک حماسه بزرگ تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه افزوده است: امتیاز ویژه این دوره از انتخابات و حضور هوشمندانه مردم در آن، این بود که جامعه ما در موج عظیمی از تبلیغات سوء و شبهه افکنی‌های پیچیده به سر می‌برد و برخی تلخ‌کامی‌ها از مشکلات اقتصادی و وضعیت شیوع کرونا، آسیب‌های جدی به فضای ذهنی مردم وارد کرده بود؛ اما نصرت و قدرت الهی که دلهای مردم به دست اوست بار دیگر شامل حال ملت فهیم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

در ادامه این بیانیه آمد است: زبان در بیان تشکر از شما مردم مؤمن و انقلابی در پیشگاه خداوند متعال، قاصر و الکن است اما این سعی عظیم در درگاه‌ الهی مشکور و مأجور بوده و ان‌شاءالله مایه نزول رحمت و برکات الهی خواهد بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیانیه خود آورده است: این نهاد حوزوی ضمن تبریک پیروزی به همه منتخبان ملّت به ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی در جلب اعتماد مردم به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور، در راستای تواصی به‌حق، تذکراتی اعلام می‌دارد.

بیانیه افزوده است: امید است همه منتخبان به ویژه دولت با تمام قدرت و در نهایت ارادت و قدردانی از مردم نسبت به تکریم آنان همت گماشته و وعده‌های داده‌شده و امیدهای برانگیخته‌شده را محقق گردانند.

در ادامه آمده است: همچنین امروز این مسئولیت خطیر و این فرصت خدمت، امانتی از سوی شهیدان و مؤمنین به اسلام و انقلاب در دستان منتخبان ملت است. امید داریم تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت‌های حضرت امام (ره) و براساس منویات مقام معظم رهبری مستظهر به تأییدات الهی و در توفیق خدمت مستدام و استوار باشند.

جامعه مدرسین در بیانیه خود تاکید کرده است: از همه‌ دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و نیز از همه‌ کسانی که در تحقق این مشارکت حماسی تلاش داشته‌اند به‌ویژه مراجع معظّم تقلید «دامت برکاتهم» و نهادهای مسئول، علمای اعلام و نخبگان جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم و از خداوند متعال عزّت اسلام و سربلندی و بهروزی ملّت بزرگ ایران را مسالت داریم.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی قم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی قم انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی قم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک