Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: به دنبال برنامه ریزی‌های انجام شده و با تلاش همکاران متخصص شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، انتخابات و شمارش آرا در ۲۸ و ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق برگزار شد.

مهدی دادگر، امروز یکشنبه ۳۰ خرداد به رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به وجود بستر الکترونیک در برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰، تامین مستمر برق مورد نیاز شعب اخذرای و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی با توجه به گرمای هوا و کمبود تولید برق دغدغه جدی بود که در سایه همراهی مشترکین برق و با همت و تلاش همکاران با موفقیت به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا همکاران ستادی و عوامل اجرایی که قبل و بعد از این رخداد مهم در حالت آماده باش قرار گرفته بودند به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق و حراست از تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق را بر عهده گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: علاوه بر حفاظت فیزیکی تاسیسات شبکه با استفاده از نیروهای حراست و همچنین همراهی نیروهای بسیجی و بهره برداری شرکت، رصد لحظه ای کنترل روند بار و جلوگیری از قطعی برق در ساعات اوج بار، نظارت بر ایمنی انشعابات مراکز اخذ رای و تامین امنیت شهروندان در برابر خطرات برق گرفتگی، آماده باش خودروهای فوریت برق در مجاورت شعب اخذ رای، تجهیز تمامی شهرستانها به مولدین دیزلی و استقرار مولدهای اضطراری برق برای مراکز مهم در هر شهرستان از جمله اقدامات مهم شرکت توزیع برق در کمک به خلق حماسه بی نظیر ۲۸ خرداد بود.

دادگر افزود: استقرار اکیپ‌های شیفتی از همکاران و اپراتورهای بهره بردار این مولدین، تامین روشنایی معابر عمومی بویژه مسیرهای منتهی به شعب و روشنایی موقت مورد نیاز  اماکن کلیدی با نظر فرمانداران شهرستانها، هماهنگی موثر با سایر ادارات و نیروی انتظامی و برنامه ریزی ویژه به منظور حفاظت از شبکه برق در برابر حملات سایبری از دیگر فعالیت های نیروهای شرکت برق استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مهم و سرنوشت ساز روز جمعه بود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان با ۱۳۰ نفر نیرو در حال آماده باش در قالب ۴۲ اکیپ عملیاتی و تجهیزات مورد نیاز شامل ۱۸ مولد برق و ۴۷ خودرو سبک و سنگین توانست به بهترین شکل ممکن، برق مورد نیاز مراکز اخذ و شمارش رای و پایگاه‌های ثابت و سیار صدا و سیما مرکز استان را نیز به منظور پوشش خبری این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی تامین کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ خراسان جنوبی شرکت توزیع مورد نیاز توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در سطح این منطقه، حال و هوای خوبی ایجاد کرده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاشت گونه‌های کم‌آب در راستای توسعه فضای سبز شهری اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری اصلاح الگوی کاشت و به‌کار بردن گونه‌های گیاهی مقاوم به کم‌آبی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام شده است.

وی افزود: اصلاح الگوی کاشت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از مشکلات ناشی از کم‌آبی از مهمترین اهداف مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: در راستای کاشت گیاهان با نیاز آبی کم، بهبود سیما و منظر شهری و مصرف بهینه آب، کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در سطح منطقه منظره زیبا و چشم گیری را ایجاد کرده است

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع بالای گیاهان پوششی و امکان دستیابی به گونه‌های با نیاز آبی کم می‌توان با انتخاب گیاهان سازگار با هر منطقه و مقاوم به انواع متفاوت تنش‌های محیطی، در افزایش کارایی مصرف آب در فضای سبز نقش ایفا کرد.

کد خبر 746255

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود
  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • کاشت ۲۵ هزار بوته گل زنبق در منطقه ۹ اصفهان