Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نوازی در خصوص دیدار پدیده و استقلال اظهار داشت:فردا یک بازی خیلی خوبی از آب در می‌آید چون در تعطیلات خوب تمرین کردیم. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که در این مدت حضور پررنگی در تمرینات داشتند.

وی افزود: ما بازی های دوستانه خوبی داشتیم و فردا مقابل استقلالی بازی داریم که شاید مشکلات داشته باشد اما این تیم هر لحظه می تواند برای ما خطرساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان قابل قبولی در این تیم حضور دارند و از مربی خوبی استفاده می‌کنند اما ما هم امیدواریم روی مسائلی که کار کردیم بازی خوبی ارائه کنیم.

مربی پدیده تاکید کرد:امیدوارم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. ما روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم و به امید خدا دست پر به مشهد بر می‌گردیم. باید تا پایان فصل امتیازات خوبی جمع کنیم تا به هدفمان برسیم.

نوازی با اشاره به شرایط تیمش گفـک ما مصدوم و مخحروم برای بازی فردا نداریم و همه تیم ما سر حال منتظر سوت آغاز بازی با استقلال هستند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر

در شرایطی که تمرینات استقلال در روزهای گذشته استارت خورده یکی از اعضای کادر فنی به شدت نسبت به وضعیتش گله‌مند است.

به گزارش مشرق، «یوسو سسما» مربی بدنساز اسپانیایی تیم استقلال که از ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران آمد همزمان با نداشتن کارت بازی و حضور در حاشیه مسابقات روی نیمکت تیم، این روزها به خاطر یک موضوع دیگر به شدت از باشگاه استقلال گله‌مند است.

از افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال مطلع شدیم «سسما» که در طول این ماه‌ها همواره مسابقات استقلال را از روی سکوها دنبال می‌کرده حالا نسبت به دریافت حق و حقوقش هم از باشگاه ناراضی است.

ظاهرا مبلغی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به حساب اعضای تیم واریز شده برای این مربی اسپانیایی واریز نشده یا مقدار آن طبق توافقات حاصل بین او و باشگاه نبوده است. خبر موثق از اردوی تیم استقلال در ارتباط با سسما این است که او به شدت از وضعیتش ناراضی است و غیبت مدیرعامل در ایران هم موجب شده و نتواند با کسی در ارتباط با مشکلاتش حرف بزند. از این رو احتمال دارد به خاطر این نارضایتی و با توجه به مفاد قراردادش تهران را ترک کرده و به اسپانیا برگردد.

قهر احتمالی مربی بدنساز تیم استقلال در شرایطی کادر فنی آبی پوشان را تحت تاثیر خود قرار داده که این تیم خود را برای دیدار حساس ۱۰ روز بعد مقابل مس رفسنجان در تاریخ هجدهم فروردین ماه آماده می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال روز هجدهم فروردین باید در چهارچوب مسابقات هفته بیست و دوم در تهران میزبان مس رفسنجان باشد. این دو تیم در آخرین رویارویی در جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال مغلوب حریف رفسنجانی شده و از گردونه مسابقات حذف شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام