Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در متن این بیانیه آمده است: حضور افتخارآمیز مردم عزیز و غیور ایران را در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری همچنین ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

این بیانیه می افزاید: در شرایطی که از یک طرف ۱۵۰ شبکه اجتماعی و رسانه ‌های بیگانه و دشمنان سر سپرده بر طبل تحریم انتخابات می ‌کوبیدند و از طرفی مشکلات ناشی از بی تدبیری گریبان ملت ایران را گرفته بود، مردم شریف ایران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به پای صندوق ‌ها رفته و علی رغم تعلل ها، اهمال ها و با رأی قاطع، رییس جمهوری خود را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حق، پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است.

بیانیه شورای فرهنگی - اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرده است: خدا را برای وجود رهبر عزیزی که حکیمانه و مقتدرانه این کشتی را در دریای پر تلاطم این زمانه هدایت کرده، شکر می ‌کنیم و به روح شهدایی که با ایثار خون خود، نعمت جمهوری اسلامی را بر این ملت ارزانی داشته اند، درود می‌ فرستیم و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری برای برگزیدگان ملت در ردای ریاست جمهوری و نمایندگی و شوراهای شهر مسألت می داریم.

در بخش پایانی این بیانیه با قدردانی از شورای نگهبان، وزارت کشور، دستگاه ‌های حافظ امنیت و سلامت، صدا و سیما و همه کسانی که این حماسه بزرگ را آفریدند، آمده است: امید است همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «ملت از این انتخابات خیر خواهد دید»، شاهد خیر کثیر و رفاه و آسایش و پیشرفت ایران قوی اسلامی باشیم.

پیام رییس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده در پیامی، انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتخاب تحسین برانگیز حضرتعالی را در ردای ریاست جمهوری در ایام ولادت حضرت علی موسی بن الرضا(ع) امام رئوف تبریک و تهنیت عرض می کنیم. این انتخاب پس از طی دوران های سختی که مردم متحمل شده اند، نشان از مسوولیت ‌پذیری مردم دارد که بار امانتی سنگین را بر دوش همه ما قرار داده است.

در ادامه پیام خزعلی آمده است: امید است که همگی بتوانیم این بار امانت و این پرچم پرافتخار را به صاحب اصلی این نظام حضرت ولیعصر(عج) با عافیت و پیروزی و سلامت برسانیم. شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده افتخار دارد در این مسیر خادم ملت غیور و شریف ایران و همراه حضرتعالی باشد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی بیانیه انتخابات شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی بیانیه انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی بیانیه انتخابات شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است