Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:25:04 GMT

پیام تبریک وزیر دفاع به حجت‌الاسلام رییسی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۶۵۵

پیام تبریک وزیر دفاع به حجت‌الاسلام رییسی

امیر حاتمی در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام رییسی در انتخابات را به وی تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

با اهداء سلام و تحیات

حماسه پرشکوه و به یادماندنی 28 خرداد 1400 و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی‌شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین‌المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پر افتخار به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت‌ها و رهنمود‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه‌ها و تاکیدات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد.

رجاء واثق دارم همان‌گونه که در مسئولیت‌های مختلف به‌خصوص در مسند خطیر ریاست محترم قوه قضائیه منشاء اثر و تحول شگرف بوده اید، به پشتوانه رای جمهور، در این عرصه خدمتگزاری بزرگ به کشور و ملت با گام‌های بلند برای پیشرفت، آبادانی و توسعه پایدار به‌عنوان پایه‌های اقتدار و عزت ایرانیان قدم‌های بلند و مبارکی برداشته و در این راه پر فراز و نشیب نیز با توکل بر خداوند متعال و دعای خیر ملت شهیدپرورمان به توفیقات روزافزونی در تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید والامقام است، دست یابید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه