Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:11:00 GMT

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۶۸۷

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی مجازی از سوی دفتر برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه‌ها شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس این خبر کارگاه‌های خوشنویسی، سفال‌گری، اُریگامی، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، طراحی، تئاتر و بازیگری، آموزش برنامه‌نویسی، بازی و سرگرمی، سواد اقتصادی، شطرنج، علمی و زیست‌شناسی و... عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره تابستان کودکان و نوجوانان است.

بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir  ثبت‌نام کنند.


زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز ۱۵ تیر است و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.


این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.


این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان هر رشته برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون می‌توانند به نشانی kanoonnews.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهارت های زندگی کارگاه ها سال به بالا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب