Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، تسنیم نوشت: در حالی هنوز آمار رسمی کاندیداهای راه یافته به شورای شهر تهران اعلام نشده است که اخبار غیر رسمی حکایت از پیروزی لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران دارد.

با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا روند شمارش آراء همزمان با پایان یافتن انتخابات آغاز شد و در نهایت روز گذشته نتیجه آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص و حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرآیند شمارش آراء در انتخابات میاندوره‌ای مجلس و خبرگان نیز در ادامه آغاز شد.

بنابر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش آغاز شده و با توجه به تعداد نفرات کاندیداها و همچنین تعیین 21 نفر از نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در پارلمان محلی زمانبر خواهد بود و بنا بر اعلام وی تا پایان امشب و یا در نهایت فردا صبح اسامی کاندیداهای راه یافته به ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام خواهد شد.

پیگیری خبرنگار تسنیم حکایت از این دارد که که لیست شورای ائتلاف به سر لیستی مهدی چمران در ششمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش در بسیاری از محلات و مناطق و شعب اخذ رأی، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است و تا این لحظه تقریبا اکثر اعضای این لیست حضورشان در شورای شهر تهران قطعی شده است. هنوز فرایند شمارش آرا باقیمانده است ولی آمارها نشان از آن دارد که احتمال حضور تعداد کاندیداهای شورای ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیش از رقبای دیگر است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شورای ائتلاف مهدی چمران شورای شهر تهران شورای شهر تهران دوره انتخابات شورای ائتلاف ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات