Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@08:19:37 GMT

بازداشت شوهر قاتل پس از دو سال سرگردانی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۷۶۳

بازداشت شوهر قاتل پس از دو سال سرگردانی

پلیس کلرادوی آمریکا اعلام کرد پس ازدو سال از ناپدید شدن زن جوانی به نام "جبپسی" شوهر او به جرم قتلش بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم ، کارآگاهان پلیس اعلام کردند که شوهر این زن به نام " دان کالونگی "38 ساله را به جرم قتلش بازداشت کرده اند.
سخنگوی پلیس اعلام کرد شواهدی بدست آوردیم که این مرد در ناپدید شدن و قتل همسرش دست داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران ما تاکنون موفق نشده اند که جسد قربانی را بیابند اما تلاش های بی وقفه ماموران روشن کرد که این مرد همسر خود را به قتل رسانده و جسدش را در مکانی نامعلوم به خاک سپرده است.
این دو 3 سال پیش در فیلیپین با هم آشنا شده و ازدواج کرده بودند اما تنها یک سال پس از ازدواج قربانی به شکلی مرموز ناپدید شده است.
سخنگوی پلیس بیان کرد که مادر قربانی بارها از پلیس درخواست کرده بود تا پلیس به او بگوید که آیا دخترش زنده است یا مرده و چه اتفاقی برسرش آمده است و تاکید کرده بود که دخترش بارها به او گفته با همسرش سر مسائل مختلف درگیری های زیادی داشته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود