Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: اکنون زمان برای رسیدگی به اعتراضات در انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود دارد و چه در سطح شورای شهر بندرعباس چه در سایر مناطق استان هرمزگان اعتراضاتی به دستمان رسیده است.

منصور آرامی در گفت و گو با ایسنا، با توجه به اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان، تصریح کرد: اکنون زمان برای رسیدگی به اعتراضات در انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود دارد و چه در سطح شورای شهر بندرعباس چه در سایر مناطق استان هرمزگان اعتراضاتی به دستمان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اتمام فرصت دریافت اعتراضات رسیدگی به آن ها را آغاز می کنیم، اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس برای نخستین بار دستگاه های الکترونیکی نیز وظیفه اخذ رأی را برعهده داشتند که برای ساعاتی کوتاه مشکلاتی در تعدادی از صندوق ها بوجود آمد که در این مدت رأی گیری به صورت دستی انجام شد اما در کل انتخابات به شکل مطلوبی برگزار شد.

آرامی با اشاره به اینکه امروز پس از جمع بندی و شمارش کلی و نظارت ها نتیجه کلی شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام شد، افزود: تمامی تلاش هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه بود و امیدواریم در تحقق این امر موفق بوده باشیم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه عمران شهری و مبارزه با فساد باید سرلوحه اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس باشد، خاطرنشان کرد: بندرعباس در سالیان اخیر عقب مانده است و باید با انتخاب شهرداری کاردان در مسیر کارآمد کردن شهرداری پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و دست های پشت پرده باید در اولویت شورای اسلامی شهر بندرعباس باشد، اضافه کرد: با این شرایط می توان شهر بندرعباس را با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نیروهای کاردان و متخصص و پاک دست در مسیر توسعه قرارداد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري انتخابات شوراهای شهر و روستا شورای اسلامی شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم استان در این طرح شرکت کردند.

امیرعلی ناصری افزود: در این طرح، دانش آموزان پایه دوازدهم در تعطیلات نوروز می‌توانند در محیط آرام مدرسه برای آزمون کنکور سراسری آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس

وی گفت: کارشناسان آموزشی و پرورشی هم در این مدارس به دانش آموزان مشاوره‌های تحصیلی و روانشناسی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش دوبرابری دانش آموزان هرمزگانی با رتبه دو رقمی در کنکور سراسری افزود: سال گذشته ۱۸ دانش آموز هرمزگانی رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری کسب کردند که همه آنها در طرح اعتکاف علمی شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس اعلام شد
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته