Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین اخبار، فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، پیشتاز انتخابات شورای شهر تهران است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

براساس آخرین اخبار، تاکنون فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به سرلیستی «مهدی چمران» و «پرویز سروری» نسبت به سایر فهرست های دیگر پیشتاز این دوره انتخابات است و اکثر اعضای این فهرست حائز اکثریت آرا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شمارش آرای انتخابات شورای تهران  در جریان است اما خبرها، حاکی از پیشتاری تمامی ۲۱ عضور فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نسبت به سایر فهرست ها در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران است.

با پایان یافتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین مجلس خبرگان و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی فرآیند شمارش آراء توسط وزارت کشور آغاز شد و روز گذشته نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور اعلام شد.

براساس پیگیری های انجام شده از فرمانداری تهران، نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش دوشنبه یا سه‌شنبه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای ائتلاف شورای شهر انتخابات 1400 انتخابات شورای دوره انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد