Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی با اسپری فلفل به ساکنان محله شیخ جراح شهر قدس و حامیان آنها حمله کردند.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد الکرد، یکی از ساکنان محله شیخ جراح که تهدید شده خانه‌اش باید تخلیه شود، توییت کرد: تعدادی از شهرک‌نشین‌ها با اسپری فلفل به ساکنان محله و حامیان آنها حمله کردند، همزمان نیروهای ارتش اشغالگر حامیان ساکنان شیخ جارح را با زور از محله بیرون کرده و مانع از تجمع ساکنان شیخ جراح شده و همچنین آنها به کادر درمان و خبرنگاران نیز اجازه حضور در محله را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸ خانواده فلسطینی که از سال ۱۹۵۶ در محله شیخ جراح سکونت دارند، با خطر تخلیه منازل خود مواجه هستند.

جمعیت‌های شهرک‌نشین اسرائیلی مدعی هستند که این منازل در منطقه‌ای ساخته شدند که مالکیت آنها پیش از سال ۱۹۴۸ به یهودیان بازمی‌گردد.

طرح‌های رژیم اشغالگر برای تخلیه این خانه‌ها و تصرف این محله موجب آغاز درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و پلیس این رژیم در طول چند هفته گذشته شده‌اند.

در همین راستا، مقاومت مردمی در فلسطین روز شنبه خواستار پاسخ گویی به تحرکات شهرک نشینان شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر

حملات به بیمارستا‌ن‌ها در غزه همچنان ادامه دارد، گویی که رژیم اشغالگر قصد دارد شبکه درمان غزه را به طور کامل از بین ببرد، در این میان در تازه‌ترین جنایت، نظامیان صهیونیستی در ساعات بامدادی به بیمارستان ناصر در خان‌یونس هجوم بردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ در غزه امروز وارد صد و هفتاد و سومین روز خود شد، نبردی که همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به شمار می‌رود.

یورش به بیمارستان ناصر

در این راستا نظامیان ارتش صهیونیستی وارد مجتمع بیمارستانی «ناصر» در غرب شهر خان یونس شده و تعدادی از کادر درمانی و مردمی که داخل بیمارستان پناه گرفته بودند را به اسارت گرفتند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی پس از اینکه چند جوان فلسطینی را از بیمارستان خارج کردند، به سوی آن‌ها آتش گشوده و آن‌ها را به شهادت رساندند.

همزمان بیمارستان اروپایی غزه نیز هدف حملات هوایی ارتش صهیونیستی قرار گرفت. اما در اطراف بیمارستان الشفاء نیز درگیری‌های شدیدی گزارش شده است، صهیونیست‌ها همچنین با توپخانه خانه‌های اطراف این مکان را گلوله‌باران کردند.

بخش غربی بیمارستان الکویتی در مرکز شهر رفح نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت.

بمباران شدید رفح

شهر رفح که آخرین پناهگاه حدود 1.7 میلیون آواره غزه محسوب می‌شود نیز بامداد امروز هدف بمباران شدید قرار داشت.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی در ساعات بامدادی یک خانه متعلق به خانواده «الحمایده» در منطقه الشابوره در شهر رفح را بمباران کردند. علاوه بر این چندین منطقه در شرق و غرب رفح نیز هدف این حملات قرار گرفت.

اما در شهر غزه نیز قایق‌های جنگی ارتش اسرائیل اردوگاه النصیرات را از سمت دریا گلوله‌باران کردند.

ادعای دوباره ترور مراون عیسی

اسامه حمدان، از رهبران حماس در واکنش به ادعای دوباره ارتش رژیم اسرائیل در ترور «مروان عیسی»، معاون «محمد ضیف»، گفت که این ادعا از سوی فرماندهان تأیید نشده است.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل سه شنبه شب مدعی شد که مروان عیسی، مرد شماره 2 گردان‌های القسام را دو هفته پیش در اردوگاه النصیرات به شهادت رسانده است.

عزت الرشق، از رهبران دیگر حماس نیز در واکنش به این ادعا گفت روایت اسرائیل قابل اعتماد نیست، چرا که تلاش دارد بر بحران‌های نتانیاهو سرپوش بگذارد.

 

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • فیلم/ یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس
  • تولید بذر هیبرید انواع فلفل گلخانه‌ای در جیرفت