Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیتۀ فوتسال فدراسیون فوتبال، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال در حاشیۀ بازدید رئیس فدراسیون از اردوی تیم ملی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به‌همراه مهرداد سراجی، عضو هیأت‌رئیسه و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی فوتسال، با بازیکنان و کادرفنی به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراجی: امیدوارم مانند دورۀ گذشته روی سکو قرار بگیریم

مهرداد سراجی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در ابتدا از حضور رئیس فدراسیون در کنار ملی پوشان تشکر می کنم. با توجه به حمایت ویژه ای که از تیم ملی فوتسال دارد، بازیکنان با یک آرامش خیال در اردوها حضور دارند و خود را برای مسابقات آماده می کنند. امیدوارم بهترین ها برای جام جهانی رقم بخورد و مانند دوره گذشته تیم ملی فوتسال روی سکو قرار بگیرد. کار سختی داریم اما برای موفقیت تلاش می‌کنیم.   رئیس کمیته فوتسال گفت: این چهارمین اردوی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی لیتوانی است. برنامه‌های منظمی انجام شده و در بین اردوی سوم و چهارم تیم ملی دو سه اقدام جامع انجام شده است که یکی از آنها اقدام خوب سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در زمان مورد نظر تیم ملی بوده است. از مدیران عامل باشگاه‌ها و تمامی‌ باشگاه‌ها و دست اندرکارانی که به فوتسال کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.   ناظم‌الشریعه: بهترین‌ها را در اردوی تیم ملی فوتسال دراختیار داریم   سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال در اردوی این تیم اظهار داشت: در ابتدا جا دارد صعود تیم ملی فوتبال را به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی قطر تبریک بگویم. چهارمین اردوی آماده سازی ما از روز چهارشنبه ۲۶ خرداد در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است. بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم، در فهرست ۲۸ نفره تیم ملی ۱۱-۱۰ بازیکن جوان داریم که عملکردشان خوب بوده و به تیم ملی دعوت شده‌اند. ما همواره بهترین‌ها را به اردو دعوت می‌کنیم.   سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت بازیکنان در اردو گفت: بازیکنان در شرایط بدنسازی بودند و در شرایط تمرینات تکنیکی و تاکتیکی قرار گرفتیم  فشار روی بازیکنان زیاد است. از تعداد ۲۸ بازیکنی که در نظر داریم، ۱۴ نفر برای مسابقات جام جهانی لیتوانی انتخاب می کنیم.   حسن‌زاده: برای موفقیت نیاز به حمایت مداوم داریم   علی اصغر حسن زاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال اظهار داشت: حضور رئیس فدراسیون و مسئولین در کنار بچه ها باعث خوشحالی است. از آغاز فعالیت فدراسیون جدید در این سه ماه که گذشت این حمایت را از نزدیک مشاهده کردیم. امیدوارم در این چند ماه باقی مانده حمایت ها ادامه دار باشد. بی شک برای موفقیت نیاز به تدارکات ویژه و حمایت مداوم داریم.   کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که مهرداد سراجی، رئیس کمیته فوتسال به ما گفت نگاه مان فقط به داخل زمین است و نگاه خارج از زمین را برعهده مسئولین فدراسیون گذاشتیم. هدف اصلی ما حضور در جام جهانی لیتوانی است و در این راه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. واقعیت امر این است که انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست. در این مدت باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. امیداورم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانیم در لیتوانی سکو کسب کنیم.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال رئیس فدراسیون اردوی تیم ملی جام جهانی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد بعد از حدود ۲۰۰ روز به اردو بازگشته و منتظر تعیین تکلیف کادر فنی و فدراسیون برای انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) ، مهدی ویسی (مازندران) و میلاد والی‌زاده (مازندران)

۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران)، رضا مومنی (مازندران) و محمدرضا اسدی (تهران)

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران)، عباس ابراهیم زاده (مازندران) و آرمین حبیب زاده (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) و ابراهیم الهی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران)، حسین محمدآقایی (البرز) و امیرحسین حسینی (تهران)

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) و عادل پناهیان (مازندران)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) و هادی وفایی پور (همدان)

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) و مبین عظیمی (کردستان)

۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران)، کامران قاسم پور (مازندران) و مهدی حاجیلوئیان (همدان)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران)، رضا چراغی (مازندران) و مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری
روانشناس: دکتر خسرو حمزه
سرپرست: علی روحی

کد خبر 846323 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی

دیگر خبرها

  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • افتتاح لیگ برتر سبک تاکرا با حضور پریچهره