Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، «شهاب الدین عزیزی خادم» در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتسال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. بخاطر حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر نتوانستم در کنار شما باشم. اما مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتبال به همراه کادر فنی تمام مسائل را با جدیت پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: با توجه به برگزاری بازیهای مقدماتی جام جهانی از بحث فوتسال غافل نشدیم، حضور سراجی در کنار شما عزیزان دال بر این مدعاست و با پیگیری مستمر او خیالمان از این بابت راحت است. امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی مسنجم، حضوری موفق و پرقدرت در مسابقات جام جهانی داشته باشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حضور تیم ملی در ژاپن گفت: با برنامه‌هایی که در کمیته فوتسال در نظر گرفته شده، تیم ملی با بالاترین سطح آمادگی عازم مسابقات جام جهانی خواهد شد. فدراسیون فوتبال در حال پیگیری و برنامه ریزی جهت حضور تیم ملی فوتسال در ژاپن است. خودم نیز در ژاپن کنار شما هستم. مطمئنم تیم ملی فوتسال با راهبردی که فدراسیون فوتبال دارد برنامه ریزی دقیقی در این راه انجام خواهد داد. اهمیت تیم ملی فوتسال کمتر از تیم ملی فوتبال برای ما نیست و در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال ایران در رنکینگ جهانی در بالاترین سطح قرار دارد. به حول قوه الهی کاری که ما باید در خصوص پشتیبانی انجام خواهیم دهیم. امیدوارم این اردوها مثمرثمر باشد. تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی برای کسب مقام می رود. امیدوارم یک بار دیگر قدرت تیم ملی فوتسال ایران به رخ جهانیان بکشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فعلی حمایت همه جانبه از فوتسال را در دستور کار دارد و در این راه برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم. همچنین در هیات رئیسه فدراسیون تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال را مصوب کردیم و این تیم می تواند پشتوانه تیم ملی فوتسال ما در آینده باشد. ما همین کار را هم در تیم ملی جوانان بانوان انجام دادیم. باید از تمام ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم. فدراسیون فوتبال تمام قد در کنار تیم ملی فوتسال است. از نظر پاداش و امکانات حتما برنامه ریزی خواهیم کرد هر جا که نیاز باشد، کمی و کاستی وجود داشته باشد، حتما به آن می پردازیم.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: لیگ برتر فوتسال ایران به صورت حرفه ای برگزار می شود. امیدوارم همانطور که در در تیم ملی فوتبال لژیونر زیادی داریم در فوتسال هم این اتفاق بیافتد. در تیم فوتبال بزرگسالان نکته ای که باعث خوشحالی ما بود، این است که به نسبت ادوار گذشته، نگاه تمام بچه های تیم ملی ملی حرفه ای است. باید این فضا را هم در فوتسال جا بیاندازیم، چرا که این نکته برای ما خیلی مهم است. حیف است که فوتسال ما به عنوان یکی از بهترین تیم های دنیال نتواند لژیونرهای بیشتری داشته باشد.  آرزوی بهترین ها را برای تک تک شما دارم.  انشاءالله در مسابقات جام جهانی لیتوانی تیم ملی فوتسال ایران را  بالای سکو بیینم.

عزیزی خادم با اشاره به کمپ تیم های ملی در استان کرمان گفت: تفاهم نامه ای بین فدراسیون فوتبال و این استان منعقد شده است که تمام تیم های ملی از جمله فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان از امکانات آنجا به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در این سه ماهه‌ای که تا آغاز مسابقات جام جهانی لیتوانی داریم حضور مسئولین فدراسیون و حمایت ها مطمئنا قوی‌تر و پررنگ‌تر می شود. تیم ملی فوتسال برای ما خیلی مهم است و قطعا به اعتبار فدراسیون فوتبال اضافه می کند. این نکته بسیار مهمی است و فدراسیون به این موضوع به درستی اشراف دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران شهاب الدین عزیزی خادم کمیته فوتسال مهرداد سراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات سه شنبه هفتم فروردین ماه و بعد از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات می‌باشد. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

کد خبر 6061180

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند