Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی قرار است تحقیقاتی رسمی را درباره اقدام بنیامین نتانیاهو در انهدام اسناد محرمانه پیش از ترک دفتر نخست وزیری، آغاز کند.

خبرگزاری میزان - رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، پیش از ترک دفتر نخست وزیری، اسناد محرمانه و مهمی را از میان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه «هاآرتص»، اخیرا فاش کرده بود که نتانیاهو پیش از ورود «نفتالی بنت» به دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، به کارکنان خود دستور داده تا برخی اسناد را با استفاده از کاغذ خردکن از میان ببرند.

در همین حال «تایمز آو اسرائیل» می‌گوید که قرار است تحقیقاتی در این زمینه انجام بگیرد؛ دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را در این زمینه آغاز خواهد کرد.

تحقیقات دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره غیر رسمی خواهد بود، اما احتمالا تحقیقاتی رسمی نیز از سوی یک نهاد خارج از دفتر مانند وزارت جنگ این رژیم، آغاز شود.

«هاآرتص»، در بخش دیگری نوشت «تحقیقات دفتر نخست وزیر اسرائیل غیر رسمی است، اما در صورت لزوم تحقیقاتی رسمی تحت نظارت یک نهاد خارجی مانند سرویس امنیت داخلی، شین بت، انجام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: خودداری نتانیاهو از ترک اقامتگاه نخست وزیری؛ «بنت» ضرب الاجل تعیین کرد رژیم صهیونیستی به دنبال تاثیرگذاری بر بازگشت احتمالی آمریکا به برجام

یکی از کارکنان سابق دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در این باره می‌گوید «اگر اسنادی خرد شده باشند به معنای آن است که نسخه دیجیتالی برای آن‌ها وجود ندارد؛ اگرآن‌ها اسناد را خرد کرده و از میان برده‎اند به نظر می‌رسد این اسناد اطلاعاتی است که افراد دیگر به آن دسترسی ندارند و این یعنی ما درباره حساس‌ترین اسناد سخن می‌گوییم.»

در همین حال «جروزالم پست» گزارش داد که «نتانیاهو» با «بنت» بر سر خروج از اقامتگاه رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیده است.

بر این اساس قرار است نتانیاهو تا روز ۱۰ جولای (۱۹ تیر) اقامتگاه رسمی را ترک کند.

در پی خودداری نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از ترک اقامتگاه رسمی، «نفتالی بنت»، مهلتی ۲ هفته‌ای را برای «نتانیاهو»، تعیین کرده تا اقامتگاه رسمی را ترک کند.

در خبری دیگر، نخستین نشست کابینه جدید رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برگزار شد.

«نفتالی بنت»، در اظهاراتی ضمن تکرار ادعاهای نخ نما شده درباره ایران، مدعی شد «ایران نباید به سلاح کشتار جمعی دست یابد و باید مانع آن شد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت بنیامین نتانیاهو دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دفتر نخست وزیر اقامتگاه رسمی نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری