Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی ظهر امروز یکشنبه به نتایج آرای انتخابات شورای شهر اهواز اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ‌گونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و من به عنوان فرماندار، لیست‌های منتشر شده آرای نامزدها را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم.

وی بیان کرد: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش‌بینی شده بود اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رأی در سامانه جامع انتخابات امکان‌پذیر نبود، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهواز گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف کند و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

عالمی نیسی افزود: شمارش آرای شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: به مردم اهواز و نامزدهای انتخاباتی قول می‌دهم که از آرای آنها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

کد خبر 5240080

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال عالمی نیسی فرمانداری اهواز انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا نتایج شمارش آرا انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات ریاست جمهوری نتایج شمارش آرا شورای شهر اهواز انتخابات شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته‌ شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: بهتر است که برای کاشت درخت در ورودی شهر هزینه بیشتری انجام گیرد و درختان حداقل ده ساله کاشته شود که تا دو الی سه سال بعد از کاشته ثمر آن دیده شود، اما تاکنون توجهی به این پیشنهاد نشده است.

وی افزود: طرح جامع، درمانگاه در خیابان رازی، کمربندی و ساماندهی ورودی شهر موضوعات مهمی هستند که باید در تمام جلسات استانداری و مدیران دولتی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد، اضافه کرد: فعالیت در خصوص بازارچه‌ها آغاز شده و می‌تواند در ایجاد تعادل قیمت میوه در شهرکرد شود.

صادقی با اشاره به محقق شدن نشاط اجتماعی به صورت پراکنده در کارهای فرهنگی، بیان کرد: با توجه به فرهنگ بختیاری و تجمیع اقوام در استان همچنین آب و هوا مناسب و پتانسیل‌های موجود موقعیت جذب گردشگری در شهرکرد فراهم است.

وی ادامه داد: از فضای سبز و پارک‌های منطقه غرب، محله منظریه، پارک لاله، پارک ملت و بخش الحاقی غافل شدیم که امید است به زودی آماده‌سازی و تعاملی برای ورزش‌های همگانی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

صادقی عنوان کرد: مدیریت‌شهری نسبت به سال‌های گذشته رضایت نسبی کسب کرده است، اما مصوبات و دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به پروژه‌ها نیز باید انجام شود؛ البته که برآورده شدن برخی مصوبه‌ها در حد آرزو هستند.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی ۱۵ خرداد، جاده نمایشگاه، بحث انتقال پساب، پمپاژ و تصفیه ثانویه آب فضای سبز و برج‌های دوقلو خط قرمزهای شورای شهر است این موارد به سمع و نظر شهردار نیز رسیده است.

کد خبر 744929

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • کلاهبرداری از شهروند بردسکنی با ترفند رسید جعلی
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود