Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:55:46 GMT

آرای نامزدهای شورای شهر اهواز هنوز تجمیع نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۰۲۳

آرای نامزدهای شورای شهر اهواز هنوز تجمیع نشده است

ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز گفت: با توجه به عدم تجمیع آرای نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز، لیست‌های منتشرشده از تعداد آرای نامزدها در فضای مجازی، صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

جمال عالمی‌نیسی در خصوص نتایج آرای انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و بنده به عنوان فرماندار، لیست‌های منتشرشده آرای نامزدها در فضای مجازی را کاملا تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش‌بینی شده بود اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان‌پذیر نبود، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم‌افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات، بارگذاری کند.

عالمی‌نیسی افزود: شمارش آرای انتخابات شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز گفت: به مردم شریف اهواز و نامزدهای محترم قول می‌دهم از آرای آنها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بانکی و کارت ملی ادغام می‌شود

به گزارش تابناک، اقتصادآنلاین نوشت: رییس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد.

هنگامی که این تجمیع کارت بانکی با بانک ملی ایران انجام شود برای سایر بانک‌ها نیز کارت با سهولت بیشتری به پیش می‌رود. در برنامه داریم که سایر کارت‌های خدماتی که توسط دستگاه‌های خدماتی به مردم داده می‌شود و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند نیز در کارت ملی تجمیع شوند.

وی تاکید کرد: این موضوع برای مردم هزینه خاصی ایجاد نمی کند بلکه با تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی به عنوان یکی از اهداف این اقدام هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • عودت ۱۰ هزار دلار به مسافران در پی آرای صادره ناشی از شکایات
  • به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • کارت بانکی و کارت ملی ادغام می‌شود