Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:51:55 GMT

ادامه گازرسانی به مناطق بالادست مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۰۲۴

ادامه گازرسانی به مناطق بالادست مازندران

ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: گازرسانی به مناطق بالادست با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط اجرایی خواهد شد.

مهدی رازجویان در جلسه بررسی و رفع مشکلات اجرایی گازرسانی منطقه راستوپی سوادکوه با تبریک هفته کرامت و قدردانی از حضور مردم در انتخابات اخیر ، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی استان در راستای جلب رضایت مردم باید سرعت بیشتری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا آخرین روز مسئولیت‌شان باید مسئولانه و جهادی پیگیر خدمات‌دهی مناسب به مردم باشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر گازرسانی به روستاهای بالادست در اولویت برنامه‌های استان مازندران قرار داشت، به طرح گازرسانی به منطقه راستوپی سوادکوه اشاره کرد و اظهار کرد: عملیات عمرانی باید بعد از مطالعات دقیق و بررسی تمامی جوانب و بحران‌های احتمالی، اجرایی شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به محرومیت شهرستان سوادکوه، افزود: این شهرستان به دلیل شرایط جغرافیایی به منطقه خوش‌نشینی غیربومیان تبدیل شده ولی ساکنین بومی آنجا با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

رازجویان ادامه داد: تمام مدیران و مسئولین باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در مسیر محرومیت‌زدایی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت گازرسانی به مناطق دوردست همکاری لازم را داشته است، افزود: این همکاری باید ادامه داشته باشد تا خواسته مردم محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گازرسانی به روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه اسراییل و غرب را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با تاکید بر لزوم رعایت تقوا اظهار کرد: اصلی ترین دل‌مشغولی انسن ها باید دین، ایمان و اخلاق باشد تا بتوانیم با رعایت تقوای الهی به حیات طیبه برسیم.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع حال حاضر برای مردم دنیا وجود رژیم منحوس صهیونیستی است، فزود: تاکید امام بر اینکه رژیم اسرائیل باید از بین برود به معنای یک دستور قرآنی است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: نابودی اسرائیل فقط برای این رژیم نیست بلکه همه حامیان آن و کسانی که باعث شکل گیری این رژیم شده و این پادگان نظامی را به جان مستضعفان و مردم مظلوم انداختند نیز باید از میان بروند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های اسرائیلی به شکست سنگین خود اعتراف کرده‌اند، ادامه داد: اسرائیلی‌ها در درون خود نیز به اختلاف خورده‌اند و در دنیا نیز نهضت نفرت از اسرائیل راه انداخته شده است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه عملیات وعده صادق برکات بسیاری برای ما داشته است، ادامه داد: شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و غربی‌ها از نتایج بزرگ این عملیات صادق است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تغییر داد، اضافه کرد: با این عملیات تمام کشورهای منطقه و حتی خارج از منطقه و تمام کشورهای دنیا فهمیدند که اگر بخواهند ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی ادامه بدهند باید خودشان را با جمهوری اسلامی هماهنگ کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز شرایط منطقه تغیییر کرده است، ادامه داد: قلب ملت‌های مستضعف از نفرت نسبت به صهیونیست‌ها پر شده است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق باعث ایجاد اتحاد، انسجام ملی، وحدت و همدلی آحاد مردم ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، تاکید کرد: خیلی از اختلافات داخلی با این عزت و اقتداری که به وجود آمده از بین می‌رود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه این عملیات باعث تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در منطقه شد، اضافه کرد: این عملیات محبت و احترام همه ظلم ستیزان عالم نسبت به مردم ایران را افزایش داد.

کد خبر 6082659

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه اسراییل و غرب را شکست
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال