Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران از پرداخت ۱۲۷ هزار و ۱۳۰ فقره تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده افزود: از ابتدای ابلاغ این تسهیلات به بانک ملی ایران تا نیمه خرداد ماه، بیش از 28 هزار و 665 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی، تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک ملی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدزاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت بیان کرد: با وجود این‌که پنج بانک استان بوشهر از ۱۰۰ تا ۱۶۸ درصد از سهمیه ابلاغی خود در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به متقاضیان پرداخت و بقیه بانک‌ها نیز ۹۰ درصد تعهدات خود را پرداخت کرده‌اند، اما همچنان تعداد پشت نوبتی‌ها برای دریافت این تسهیلات بالا است.

وی افزود: حدود ۹ هزار نفر در استان بوشهر در صف انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج هستند که نیاز است بانک‌های استان با پیگیری، زمینه جذب مجوز و دریافت تسهیلات برای این تعداد فراهم سازند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف امتیاز‌های ویژه‌ای برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شده که به دلیل ضعف در اطلاع رسانی خیلی از مردم چندان اطلاعاتی در این زمینه‌ها ندارند.

وی گفت: نیاز است دستگاه‌های متولی در گفتگو با رسانه‌ها و به‌خصوص در قالب میزگرد‌هایی در صدا و سیما، مردم را نسبت‌به خدمات دولت در این بخش‌ها آگاه کنند.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، بیان کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش یا کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: زنان روستایی که از سال ۹۶ به بعد صاحب فرزند شده‌اند از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع‌رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باید کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های استان انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد