Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:54:05 GMT

شدت گرما در بوشهر بیشتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۱۲۳

شدت گرما در بوشهر بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش دما و رطوبت هوا در استان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد امروز نیز در فراساحل ادامه دارد و در پی آن فراساحل تا غروب امروز متلاطم و مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از غروب امروز تا پایان هفته دریا نسبتاً آرام پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت وزش باد به تدریج از روز دوشنبه جنوبی خواهد شد که در پی آن افزایش رطوبت و افزایش نسبی دمای هوا دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، امروز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دما هواشناسی گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز

همشهری آنلاین - مقداد مهرابی : آرزوی هر مسلمانی به کاربستن دستورات دینی و قرآنی در زندگی برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است. در واقع با همین رویکرد طرح ملی مسطورا در حال اجرا است و مهم ترین هدف از اجرای این طرح ایجاد حرکت اسلامی، ترویج و انس و الفت بیشتر با قرآن این کتاب ارزشمند آسمانی به کمک هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و حکومتی است.

در واقع این حرکت با بهره‌گیری از رسانه‌ها در ابعاد و سطوح گوناگون با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک و نیاز روز به ویژه نسل جوان است. به همین بهانه یکی از برنامه های مفید آموزنده این مجموعه عظیم فرهنگی ضبط و آماده ارائه شده است.

حجت‌الاسلام محمد حاجی ابولقاسم در مورد ۳۰ فراز جزءمحور طرح ملی مسطورا با موضوعات امید و ایمان، توحید و جهت حرکت، نبوت و قیام، ولایت و هم جبهگی، معاد و مقصد و... سخنرانی کرده است.

استاد محمد حاجی ابوالقاسم متولد مشهد سال ۱۳۵۴ است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت حرفه‌ای‌اش را در حوزه قرآنی شروع کرده است. استاد حاجی ابوالقاسم از سال ۱۳۶۸ به صورت حرفه‌ای حفظ قرآن را شروع کرده و در سال ۱۳۷۲ حافظ کل قرآن شده است.

این استاد درس خارج حوزه و داور بین‌المللی مسابقات قرآنی عضو مجلس خبرگان و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نیز است. ماه رمضان امسال که با ایام تعطیلات نوروز و فراغت بیشتر تقارن پیدا کرده است فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش در آیات قرآنی است.

برای تماشای این سخنرانی‌ها و بهره‌مندی از تفاسیر و برکات معنوی آشنایی و اهمیت استفاده آنها در زندگی محصولات رسانه‌ای این طرح می‌توانید به وب‌سایت www.zendegibaayeha.com مراجعه کنید.

کد خبر 839414 برچسب‌ها قرآن - تفسیر و پژوهش قرآن - فعالیت‌ها ماه رمضان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می‌کند؟
  • ۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • تداوم ناپایداری هوا در گلستان تا اواخر وقت چهارشنبه
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می کند؟
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • پیش‌بینی هواشناسی