Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان طی بیانیه ای از مردم بصیر و آگاه استان سمنان قدردانی کردند.

 

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«لَقَدْ نَصَرَکمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کثِیرَةٍ» (توبه/25)

مردم بصیر و آگاه استان سمنان

سلام و درود الهی بر شما؛
حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که با هدایت دل‌های مردم، 28 خرداد را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


28 خرداد را می‌توان روز تجدید میثاق مجدد ملت فهیم، بصیر و زمان‌شناس ایران با نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا نامید؛ روزی که مردم علیرغم همه مشکلات و دلخوری‌ها از خود گذشتند و به عشق رهبر و مقتدای خود و ایران سرافراز، مقتدرانه به میدان آمدند و با ریختن میلیون برگ رأی به صندوق‌ها، به تمام یاوه‌گویی‌های دنیای استکبار پایان داده و هوشیاری و زیرکی خود را به رخ جهانیان کشیدند.


مردم با این مشارکت گسترده و انتخاب خوب خود، انتخابات «نور علی نور» موردنظر رهبر معظم انقلاب را به بهترین شکل رقم زدند و نشان دادند در مقاطع حساس و تاریخی، نقش و رسالت خود را فوق تصور همگان به‌درستی ایفا می‌کنند و با اراده پولادین خود هر زمان که لازم بدانند درسی فراموش‌نشدنی به بدخواهان نظام می‌دهند.


ملت ایران با این حضور ثابت کرد که شایستگی قدردانی و برخورداری از خدمات را به‌طور هم‌زمان و در بالاترین سطح دارد؛ از این‌رو، مسؤولان امر برای خدمت به چنین مردمی نباید هیچ محدودیتی برای خود قائل شوند و می‌طلبد تمام همت خود را صرف خدمت به این مردم سازند.


شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت استان سمنان، با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال و تبریک خلق این حماسه عظیم و فتح‌الفتوح عصر جدید به محضر مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و یکایک ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم مؤمن و وفادار استان، از میدان‌داری زیبای هم استانی‌های عزیز و نقش‌آفرینی مطلوب آنان در خلق این رویداد ملی صمیمانه قدردانی می‌کند.


این حضور آگاهانه و دشمن‌شکن مردم با اراده و تلاش همه دست‌اندرکاران شامل مجریان و ناظران انتخابات، عوامل انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی، فعالان بخش‌های مختلف و زمینه‌ساز حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معزز، نخبگان و مؤثران را به بهترین وجه می‌ستایند.


امید است در سایه تشکیل دولت مؤمن و انقلابی، در آینده‌ای نزدیک با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، درد و آلام مردم کاهش یابد و عزت و آبرو به سفره خانواده‌های محترم ایرانی بازگردد و مردم از خیر و برکت دولت جدید به‌صورت کاملاً ملموس و آنچنان که شایسته آنند، برخوردار شوند.

نصر من الله و فتح قریب

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیسی استان سمنان وحدت انتخابات1400 استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه یکی از مولفه های وحدت است

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب روزه را یکی از اشتراکات مهم میان مذاهب اسلامی دانست و اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن»؛ اهمیت این ماه مبارک همان بس که خداوند متعال نام این ماه را در قرآن ذکر کرده است.

شیخ راهبر، افزود: قانون اساسی مسلمانان، کتاب جاویدان امت اسلامی و بشر در این ماه نازل شده است؛ ماه مبارک رمضان هم بهار قرآن و هم تجلی دادن دل های انسان ها از گناه و معصیت است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه، اذعان داشت: فلذا این ماه کریم و عظیم اهمیت ویژه ای در بین ماه های دیگر دارد؛ همگان بدانند که این ماه از محوریت های حلقه اتصال وحدت امت اسلامی است، زیرا روزه گرفتن یکی ارکان مهم اسلام محسوب می شود و هیچ تفاوتی در روزه داری میان فرق وجود ندارد.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: یک نقطه قوتی در میان امت اسلامی و تعمیق قلوب آنان نسبت به یکدیگر وجود دارد؛ باید به دستورات الهی چنگ زده و به قرآن کریم متمسک شویم و با شب زنده داری و نماز ، احیاء و اعتکاف در این ماه بزرگ نقش مهمی را ایفا کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: روزه داری در این ماه دارای برکاتی است که انسان را از گناهان ، لذایذ دنیوی به مانند آشامیدن ، خوردن و دیگر مسائل لذت بخش درجهت اطاعات و فرمانبری از خدای سبحان دور می دارد؛ امیدواریم با پایان این ماه شاهد رفع و دفع شر دشمنان اسلام خصوصا صهیونیسم از بلاد مسلمین و مردم عالم باشیم.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • روزه یکی از مولفه های وحدت است
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت