Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرابی، گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید و بر اساس اعلام نیاز مدارس علمیه به جذب اساتید در گرایش های مختلف، در مقطع سطح دو استاد جذب می شود.

«اکرم مهرابی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اعلام فراخوان جذب استاد در مقطع سطح دو، اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان از طریق مدیریت استانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: ارسال مدارک به مدیریت استان جهت بررسی و احراز شرایط، بررسی شرایط متقاضیان تدریس بر اساس مفاد آیین نامه، تشکیل کمیسیون جذب بررسی شرایط عمومی متقاضیان تدریس، اعلام اسامی واجدین شرط اختصاصی و عمومی آین نامه به ساماندهی و نظارت استان جهت طی مراحل گزینش و اعلام مشخصات داوطلبین و شرکت در مصاحبه بر اساس جدول زمانبندی از مراحل جذب هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل دانشنامه سطح سه حوزه علمیه خواهران در رشته مرتبط، داشتن معدل 16 به بالا، داشتن حداکثر 55 سال سن و موفقیت در مصاحبه علمی، مهارتی و سایر مرراحل جذب از شرایط اختصاصی متقاضیان حق التدریس است.

 

مهرابی با بیان اینکه داوطلبان تا 15 تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و این مهلت قابل تمدید نیست، افزود: 21 استاد بر اساس اعلام نیاز مدارس علمیه، در حوزه علمیه خواهران جذب می شود.

 

وی اظهارداشت: اساتید در گرایش های اخلاق، زن و خانواده، علوم حدیث، حقوق و سیاست، تاریخ، تفسیر علوم قرانی، فقه و اصول، ادبیات عرب، فلسفه و منطق و عقاید و کلام جذب خواهند شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: جذب استاد حوزه علمیه خواهران لرستان حوزه علمیه خواهران بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران و تنبیه رژیم صهیونیستی در عملیات موسوم به "وعده صادق" که نشانه تغییر رویه، تاکتیک و نظم جهانی در مبارزه با استکبار است، برای حفظ وحدت رویه مسلمین و تقویت جبهه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، استاد حوزه و دانشگاه، طی گفت‌وگو با حجت الاسلام تقی زاده، دبیر نهضت ملی زندگی با آیه‌ها، پیشنهاد دادند تا آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مؤمنین در مقابل دشمن پس از «وعده صادق» قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدرضا عابدینی، استاد حوزه و دانشگاه در این زمینه گفت: در خصوص اینکه چه آیه‌ای بیشتر مطرح کنیم فکر زیادی کردم و آیات مختلف را بررسی کردم، هر کدام از این‌ها به جهتی ممکن است لازم باشد، به خاطر اینکه این اتفاق پیش آمده وجوه مختلفی دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: این حرکت فقط برخورد و تنش بین دو کشور نیست، بلکه زمینه ساز تقویت و اتحاد بالاتر بین مؤمنین و امت اسلامی و یک استراتژی جدید برای انقلاب اسلامی است که پس از سال‌ها صبر و استقامت برخورد مستقیم و آشکار انجام می‌دهد.

وی این عملیات اثربخش را به واسطه آثار زیادی که بعد از این به جای می‌گذارد بعنوان یکی از نقاط عطف مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در این تغییر رویه جمهوری اسلامی ایران، یعنی از دفاع غیر مستقیم به دفاع و پاسخ مستقیم، فقط بحث اسرائیل مطرح نیست، بلکه بحث مقابله با جبهه کفر است که اسرائیل به عنوان نوک پیکان خودش را معرفی کرده، و الا کشورهای دیگری مانند آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای متحجر خلیج فارس به عنوان اذناب آنها هستند.

وی با اشاره به خوشحالی مؤمنان پس از عملیات «وعده صادق» به جهت ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسلمین جهان گفت: مشاهده این عظمت و اتحاد ممکن است به وحدت ظاهری بین ظالمان کشیده شود و آنها هم به جهت این تغییر تاکتیک در ظاهر انسجام خود را بیشتر کنند؛ از جهتی این حرکت ممکن است در جریان غزه نیز تأثیرگذار باشد و با فشارهایی از دولتهای غربی به قبول آتش بس منجر شود که تزلزل رژیم صهیونیستی بیشتر از این آشکار نشود. در این صورت این ماجرا می‌تواند نزدیک شود به جریان صلح حدیبیه که آیات سوره مبارکه فتح در این باره نازل شد و بشارت فتح مکه پس از قبول صلح حدیبیه برای پیامبر اکرم (ص) پیش آمد.

استاد عابدینی به وجه دیگر عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: اگر این موضوع، جریان آغاز یک فتح باشد که این فتح به دنبالش فتوحات دیگر و ورود فوج مردم به دین اسلام را منجر شود، می‌تواند تشبیه به فتح مکه شود و آیات سوره مبارکه فتح دلالت بر این امر داشته باشد.

وی گفت: پیشنهاد بنده این است که با توجه به جریانات مختلف و ضرورت وحدت و اتحاد بیش از پیش مؤمنین در داخل و خارج از کشور، می‌توان آیه ۴ سوره مبارکه صف «اِنَّ اللهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَاَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوص» را شعار قرار دهیم که این آیه کاربردی می‌تواند به عنوان یک مقدمه برای ادامه و مقابله‌های آینده استفاده شود و آیات دیگری هم که بیان شد هر کدام می‌تواند جایگاه و نکات خودش را در باب این موضوع داشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: آیه ۴ سوره مبارکه صف بیان می‌کند که چگونه انسان محبوب خدا باشد و چگونه راه خدا را در پیش بگیرد، چنانچه حضرت علی علیه السلام هم از همین آیه در جنگ صفین برای بالا بردن روحیه، انگیزه و ایجاد وحدت بین یاران خود استفاده کردند.

کد خبر 6079036 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • حوزه درس امام(ره)
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات
  • حمله ایران به رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق بین الملل انجام شده است
  • توضیح درباره بررسی استطاعتِ روانی متقاضیان حج