Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال حاضر شد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر نتوانستم در کنار شما باشم اما مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته به همراه کادر فنی تمام مسائل را با جدیت پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مقدماتی جام جهانی از بحث فوتسال غافل نشدیم. حضور سراجی در کنار شما عزیزان دال بر این مدعاست و با پیگیری مستمر ایشان خیالمان از این بابت راحت است. امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی مسنجم، حضوری موفق و پرقدرت در مسابقات جام جهانی داشته باشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حضور تیم ملی در ژاپن گفت: با برنامه‌هایی که در کمیته فوتسال در نظر گرفته شده، تیم ملی با بالاترین سطح آمادگی عازم جام جهانی خواهد شد. فدراسیون در حال پیگیری و برنامه ریزی جهت حضور تیم ملی در ژاپن است. خودم نیز در ژاپن کنار شما هستم. مطمئنم تیم ملی فوتسال با راهبردی که فدراسیون دارد، برنامه ریزی دقیقی در این راه انجام خواهد داد. اهمیت تیم ملی فوتسال کمتر از تیم ملی فوتبال برای ما نیست و در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال در رنکینگ جهانی در بالاترین سطح قرار دارد. به حول قوه الهی کاری که ما باید در خصوص پشتیبانی انجام خواهیم دهیم. با توافقی که با مدیران آل‌اشپورت در منامه داشتم، مقرر شد تیم ملی با البسه این برند در مسابقات شرکت کند. در بخش دیگری از این توافق موضوع البسه تیم‌های بانوان بود که آن هم مورد توافق دو طرف قرار گرفت. امیدوارم این اردوها مثمرثمر باشد. تیم ملی فوتسال در جام جهانی برای کسب مقام می رود. امیدوارم یک بار دیگر قدرت تیم ملی به رخ جهانیان بکشیم.

عزیزی خادم با اشاره به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فعلی حمایت همه جانبه از فوتسال را در دستور کار دارد و در این راه برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم. در هیات رئیسه فدراسیون تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال را مصوب کردیم و این تیم می تواند پشتوانه ما در آینده باشد. ما همین کار را هم در تیم ملی جوانان بانوان انجام دادیم. باید از تمام ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم. فدراسیون تمام قد در کنار تیم ملی فوتسال است. از نظر پاداش و امکانات حتما برنامه ریزی خواهیم کرد هر جا که نیاز باشد، کمی و کاستی وجود داشته باشد، حتما به آن می پردازیم.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: لیگ برتر فوتسال به صورت حرفه ای برگزار می شود. امیدوارم همانطور که در در تیم ملی فوتبال لژیونر زیادی داریم، در فوتسال هم این اتفاق بیفتد. در تیم فوتبال بزرگسالان نکته ای که باعث خوشحالی ما بود، این است که به نسبت ادوار گذشته، نگاه تمام بچه های تیم ملی ملی حرفه ای است. باید این فضا را هم در فوتسال جا بیندازیم چرا که این نکته برای ما خیلی مهم است. حیف است که فوتسال ما به عنوان یکی از بهترین تیم های دنیا نتواند لژیونرهای بیشتری داشته باشد.  آرزوی بهترین ها را برای تک تک شما دارم.  انشاءالله در مسابقات جام جهانی لیتوانی تیم ملی فوتسال ایران را  بالای سکو بیینم.

عزیزی خادم با اشاره به کمپ تیم های ملی در استان کرمان گفت: تفاهم نامه ای بین فدراسیون و این استان منعقد شده که تمام تیم های ملی از جمله فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان از امکانات آنجا به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون گفت: در این سه ماهه ای که تا آغاز جام جهانی لیتوانی داریم، حضور مسئولین فدراسیون و حمایت ها مطمئنا قوی تر و پررنگ تر می شود. تیم ملی فوتسال برای ما خیلی مهم است و قطعا به اعتبار فدراسیون فوتبال اضافه می کند. این نکته بسیار مهمی است و فدراسیون به این موضوع به درستی اشراف دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال برنامه ریزی عزیزی خادم جام جهانی کنار شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. واقعاً نمی‌توانم حس و حالم را توصیف کنم. خدا را شکر این طلسم شکنی توسط من انجام شدم و در این رشته توانستم به سهمیه المپیک برسم. بعد از اینکه سعید کیخا تا یک قدمی المپیک توکیو رفت، ما هیچ زمانی در تاریخ ژیمناستیک موفق به کسب سهمیه و حضور در المپیک نشده بودیم، اما حالا این اتفاق توسط من افتاد. از بابت آن خدا را هزار بار شکر می‌کنم که می‌توانم حضور در المپیک را تجربه کنم.

وی گفت: من امسال در بازی‌های آسیایی هانگژو هم به اولین مدال این رشته بعد از ۸۰ سال رسیدم. اما حضور در مسابقات آسیایی و المپیک زمین تا آسمان تفاوت دارد. هدف همه ورزشکاران رسیدن به المپیک است، من همه تلاشم را کردم و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق تاریخی برای من رقم خورد. امیدوارم در المپیک بتوانم نمایش قابل قبولی داشته باشم.

ملی‌پوش المپیکی ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که برای حضور در المپیک چقدر شانس برای خودش متصور بود، گفت: من در چهار مسابقه گزینشی المپیک شرکت کردم که نتیجه خوبی هم در سه مسابقه گرفتم، در جام جهانی آلمان موفق به کسب مدال نقره شدم و رنکینگ اول را در اختیار داشتم. در مسابقه با قطر بدشانسی آوردم و نتیجه آن طور که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد و نتوانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنم. اما در آن مسابقه با حریف استرالیایی خودم که مسابقه قبلی‌اش را خراب کرده بود اختلاف امتیاز داشتم و خدا را شکر همان یک اختلاف امتیاز باعث شد در جایگاه دوم قرار بگیرم و سهمیه المپیک را به دست بیاورم.

الفتی با بیان اینکه ژیمناستیک نیاز به توجه بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه سال‌هاست که از ژیمناستیک آن طور که انتظار می‌رود، حمایت نمی‌شود. ما در بازی‌های آسیایی و المپیک خودمان را ثابت کردیم و حالا انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. البته فدراسیون همه تلاشش را به کار می‌گیرد اما نیاز است که همه به ژیمناستیک توجه کنند. البته که بعد از بازی‌های آسیایی توجه به ژیمناستیک بیشتر شده بود اما امیدوارم با کسب سهمیه المپیک این رشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: ما همیشه خواسته‌هایمان را به گوش مسئولان ورزش رساندیم. امیدوارم به این موضوع کمی بیشتر توجه کنند. الان مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ژیمناستیک این است که ما ست ورزشی نداریم، اگر امکانات و تجهیزات این رشته برای ما فراهم شود قطعاً انگیزه‌مان دو برابر می‌شود. یکی از دلایلی که ما در این رشته ورزشی هیچ زمانی پیشرفت نمی‌کنیم به خاطر نبود همین امکانات و تجهیزات است. فکر نمی‌کنم فراهم کردن یک ست ۶ وسیله در ایران برای ورزشکاران ژیمناستیکی کار سختی باشد. در حال حاضر وسایل ما قدیمی است و نیاز داریم از وسایل به روز استفاده کنیم. کار کردن با وسایل قدیمی خیلی سخت است و در صورت به روز شدن این وسایل بیشتر کار می‌کنیم و انگیزه‌هایمان بیشتر می‌شود. وزارت از ما حمایت کرده اما امیدوارم این توجه‌ها بیشتر شود.

کد خبر 6085606 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است