Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده ۵۰ آزاد مسابقات انتخابی المپیک صربستان جواز حضور در فینال را کسب کردند. به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات شنا انتخابی المپیک که به میزبانی شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند. قره‌حسنلو با ثبت زمان ۲۳٫۴۶ دوم و غلامپور با ثبت زمان ۲۳٫۴۹ سوم شده و هردو جواز حضور در فینال این ماده را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد ورودی المپیک ماده ۵۰ متر آزاد ۲۲.۶۷ است. 
 
در ادامه مسابقات امروز مهدی انصاری در ماده ۱۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت. فینال مسابقات عصر امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود.

مسابقات شنای انتخابی المپیک صربستان دیروز و امروز در حال برگزاری است. تیم ملی شنای ایران متشکل از مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلام‌پور  در این مسابقات حضور دارند. با نظر کادر فنی تیم متین بالسینی طبق برنامه در ماده های ۵۰ آزاد و ۱۰۰ متر پروانه شرکت نمی‌کند و این شناگر ایران در رکورد گیری مجدد ماده ۲۰۰ متر پروانه شانس خود را برای کسب ورودی المپیک امتحان خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سینا غلامپور بنیامین قره حسنلو بنیامین قره حسنلو سینا غلامپور مسابقات شنا انتخابی المپیک صربستان انتخابی المپیک قره حسنلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در توکیوی ژاپن با راهیابی قایق کایاک ۵۰۰ متر زنان کشورمان به فینال پایان یافت.

الناز شفعیان درگروه دوم دور مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، کره و هنگ‌کنگ با زمان ۲:۱۷.۱۰۷ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، سنگاپور و کره به ترتیب اول تا سوم شدند.

الناز شفعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می شود. گفتنی است امروز شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات با باد شدید همراه بود.

در دیگر رقابت های امروز، علی آقامیرزایی در ماده ۲۰۰ متر کایاک مردان به مدال برنز رسید. این ماده سهمیه حضور در المپیک را ندارد. قایق دو نفره کانوی مردان هم متشکل از عادل مجللی و کیااسکندانی در فینال در رده پنجم ایستاده و از کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماندند.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ۳۰ فروردین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود.

کد خبر 6082466

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا