Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر حسن‌زاده در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتسال، گفت: حضور رئیس فدراسیون و مسوولان در کنار بازیکنان باعث خوشحالی است. از آغاز فعالیت فدراسیون جدید در این سه ماه که گذشت این حمایت را از نزدیک مشاهده کردیم. امیدوارم در این چند ماه باقی مانده حمایت ها ادامه دار باشد. بی شک برای موفقیت نیاز به تدارکات ویژه و حمایت مداوم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همانطور که مهرداد سراجی، رئیس کمیته فوتسال به ما گفت نگاه مان فقط به داخل زمین است و نگاه خارج از زمین را برعهده مسئولین فدراسیون گذاشتیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما حضور در جام جهانی لیتوانی است و در این راه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. واقعیت امر این است که انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست. در این مدت باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. امیداورم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانیم در لیتوانی سکو کسب کنیم.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما شیوع کرونا در جهان باعث شد تا این بازی‌ها نیز مانند بسیاری از رقابت‌های دیگر جهان به تعویق بیافتد. با این حساب و طبق تقویم فیفا، اولین دیدار تیم‌ملی در جام جهانی فوتسال روز ۲۳ شهریور مقابل صربستان است. تیم ایران در دیدار دوم خود نیز باید در روز ۲۶ شهریور به مصاف آمریکا برود و سومین دیدار تیم فوتسال کشورمان هم روز ۲۹ شهریور مقابل آرژانتین برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال لیتوانی علی اصغر حسن زاده فوتسال کمیته فوتسال لیتوانی مهرداد سراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی دیدار ایران مقابل کویت وقتی داور خطا روی سالار آقاپور را پنالتی اعلام کرد، چند نفر از بازیکنان که در تمرینات بهترین عملکرد را از خود نشان داده بودند، شانس بالایی برای زدن ضربه و ثبت نام خود در لیست گلزنان جام ملت‌های تایلند 2024 داشتند اما کاپیتان اصغر حسن‌زاده توپ را در اختیار سعید احمدعباسی قرار داد تا شانس او را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات بالا ببرد.

سعید احمدعباسی که روی نیمکت قرار داشت وارد زمین شد و با ضربه‌ای سهمگین گل چهارم ایران و گل ششم خود را در مسابقات به ثبت رساند و دوباره به نیمکت برگشت.

این حرکت حرفه‌ای اصغر حسن‌زاده که خود چهار بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده مورد تحسین سرمربی قرار گرفت و او در رختکن از بازیکنان خواست به افتخار کاپیتان باتجربه تیم یک دقیقه دست بزنند.

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • تدارکات نظامی آمریکا برای اوکراین از سر گرفته خواهد شد
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)