Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدواریم شعارهای انتخاباتی رئیسی در عمل هم دل فقرا را به دست بیاورد/ افرادی برای کابینه آینده انتخاب شوند که در وعده‌های رئیس‌جمهور دخالت نکنند

غرضی گفت: امیدواریم شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی در عمل هم دل فقرا و مستضعفین را به دست بیاورد. آقای رئیسی در مناظرات گفتند که من برای کسری بودجه از جیب مردم هزینه نمی‌کنم و این موضوع بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در خصوص پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات،‌ اظهار کرد: الحمدلله انتخابات بدون حادثه جدی انجام شد و ملت ایران در این انتخابات نشان داد که توانایی تشخیص را دارد. دشمنان خارجی مایل نبودند چنین انتخاباتی برگزار شود اما برگزار شد. با وجود اینکه بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند اما انتخابات انجام شد.

وی افزود: امیدواریم شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی در عمل هم دل فقرا و مستضعفین را به دست بیاورد. آقای رئیسی در مناظرات گفتند که من برای کسری بودجه از جیب مردم هزینه نمی‌کنم و این موضوع بسیار با اهمیت است.

وی بیان کرد: در مورد تعامل با دنیا نیز قاعدتاً دولت‌های متخاصم از تعامل استقبال نمی‌کنند. همانگونه که آقای رئیسی پیش‌تر اعلام کردند که تجارت را از قید زد و بندهای رانتی نجات خواهند داد، ان‌شاالله که تجارت به جای رانتخواری به مسیر درست خود تبدیل شود. امروز واردات به دست اشخاص رانتخوار صورت می‌گیرد و با دلار  ۴۲۰۰ تومانی انجام می‌شود؛ ان‌شاالله که در دولت بعدی این مشکل حل شود.

غرضی گفت: تجربه صد ساله گذشته نشان‌دهنده این است که دولت‌ها با کابینه‌شان تعریف نمی‌شوند و دائماً کابینه دولت‌ها تغییر می‌کنند اما رئیس دولت می‌تواند اشخاصی را انتخاب کند که با شعارهای ایشان موافق باشند نه اینکه در شعارها و وعده‌های رئیس‌جمهور دخالت کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همیشه پایدار خواهد بود و مردم جمهوریت و اسلامیت را قبول دارند. شرکت نکردن برخی از شهروندان نیز به دلیل این است که نسبت به مدیریت‌ها گلایه داشتند. فعل و عمل مدیریت‌ها در گذشته منافات داشته بر همین اساس مردم دلخور بودند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دست بیاورد آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود

رئیس جمهور توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان را جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن