Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام اظهار کرد: امروز آخرین روز از دور ششم مذاکرات است. ما روزهای بسیار فشرده و کار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و  الان در موقعیتی هستیم که فکر می‌کنیم تمامی اسناد توافق تقریبا آماده است. از مسائل اصلی مورد اختلاف، بعضی از مسائل حل شده و بعضی حل نشده است و این مسائل یک شکل دقیق به خود گرفته و کاملاً مشخص شده که ابعاد اختلافات چگونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین با بیان اینکه زمان برای تصمیم‌گیری طرف‌های مقابل ما فرا رسیده است، گفت: صحنه مذاکرات و توافق احتمالی کاملا روشن هست و طرف‌های مقابل باید تصمیمات خودشان را بگیرند. الان دیگر مشخص است که در چه حوزه‌هایی چه کارهایی امکان دارد و چه کارهایی امکان ندارد بنابراین زمانی هست که همه طرف‌ها به خصوص طرف‌های مقابل باید تصمیم نهایی خود را بگیرند.

 وی اضافه کرد: برای چند روزی که نمی‌توانم الان دقیق بگویم چه تعداد روز خواهد بود، مذاکرات را متوقف می‌کنیم و نه فقط برای مشورت‌های بیشتر بلکه برای تصمیم گیری به پایتخت‌ها برمی‌گردیم.

عراقچی خاطرنشان کرد: همکاران من روزهای بسیار سختی داشتند و تا پاسی از شب روی اسناد کار کردند دیشب تا ساعت ۲ صبح روی آخرین برگ اسناد و پاسخ هایی که باید داده می‌شده کار کردند. به هر حال مذاکره غیر مستقیم کار آسانی نیست و برای جلوگیری از سوء تفاهمات لازم است خیلی دقیق‌تر و جزئی‌تر کار کرد.

معاون وزیر امور خارجه گفت: امروز جلسه کمیسیون مشترک تشکیل خواهد شد ما یک جمع‌بندی از کاری که تا الان صورت گرفته خواهیم داشت و امشب هم به تهران باز خواهیم گشت.

وی در پاسخ به این سوالی درباره میزان پیشرفت مذاکرات درباره مسائل کلیدی در دور ششم گفت: در هر دوره مذاکره پیشرفتهایی داشتیم، و این پیشرفت در برخی از دوره‌ها کمتر و برخی بیشتر بوده است. این دور پیشرفت های خوبی داشتیم.

عراقچی ادامه داد: الان از همیشه به یک توافق نزدیک‌تر هستیم ولی پرکردن فاصله‌ای که بین ما و توافق مانده کار آسانی نیست و احتیاج به تصمیم هایی دارد که باید عمدتاً طرف‌های مقابل ما بگیرند. امیدوارم در دور بعدی بتوانیم فاصله کوتاه باقی مانده را هم- اگرچه راه سخت و پر سنگلاخی هست- طی کنیم و بتوانیم به یک جمع بندی نهایی برسیم این امید من برای دور آینده است ولی قطعاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی من امیدوارم.

برچسب‌ها برجام سید عباس عراقچی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام سید عباس عراقچی حسن روحانی برجام سید عباس عراقچی حسن روحانی طرف های مقابل طرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد