Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان کفایی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان به مناسبت روز محیط بان، با اشاره به اینکه بهره گیری از مواهب طبیعی برای ایجاد توسعه پایدار بسیار مهم است، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب در سال گذشته تلاش برای کنترل سنبل آبی در استان گیلان بود.

وی به طراحی و ساخت دروگر سنبل آبی در صنایع شهید تمجیدی بندر انزلی طی شش ماه اشاره کرد و افزود: امسال دستگاه دروگر سنبل آبی رونمایی ملی شد و به ناوگان آبی حفاظت محیط زیست اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل محیط زیست گیلان با اشاره به آغاز طرح جمع آوری سنبل آبی با همکاری بسیج و سپاه در نقاط حساس تالاب انزلی طی روزهای آینده، ادامه داد: سال گذشته دولت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با سنبل آبی اختصاص داده که محقق نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این اعتبارات امسال به حفاظت محیط زیست گیلان اختصاص داده شود.

کد خبر 5240120

منبع: مهر

کلیدواژه: محيط زیست گیلان سنبل آبی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا نتایج شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری بوشهر سنبل آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه