Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد. به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سال جاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ […]

امتداد-برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سال جاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکۀ ویژه ریاست‌جمهوری را فعال کرد.

در این دوره، چهار مناظرۀ اختصاصی و پوشش ۱۰۰درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد. در کنار پخش مناظره‌های یاد شده بیش از ۲هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همچنین با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

برنامه‌های پخش شده از لنز، مجموعاً بیش از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه‌ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

در بازۀ زمانی یاد شده، شبکۀ اختصاصی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، ۲میلیون و ۸هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت. شبکۀ اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند.

محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامۀ انتخابات ریاست جمهوری» نیز، ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکۀ انتخاباتی «آرا»، ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده‌اند.

مناظره‌های اختصاصی لنز مانند مناظرۀ مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره‌وند، محمد نمازی با سیدمحمد حسینی، عباس سلیمی‌نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به طور میانگین هرکدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شده‌اند.

علاوه بر این، هر یک از سه مناظرۀ اصلیِ سیزدهمین دورۀ کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش شد نیز، بیش از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته‌اند.

همچنین، برنامه‌های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم از لنز پخش شده‌اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده‌اند.

در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، عرضه شده و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های انتخاباتی تلویزیون اینترنتی شده اند پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور محمد باقر اعلمی، مدیر شبکه تهران سیما، سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، حجت الاسلام میرعبدالوهاب میراشرفی، رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران، مهدی ناصر، نماینده دادستان عمومی و انقلاب تهران، پیام امیری قائم مقام شبکه رادیویی تهران، نمایندگان نامزد‌های انتخابات و جمعی از مسئولین و همکاران رسانه ملی برگزار شد.

در این جلسه دکتر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما ضمن خدا قوت و خسته نباشید به عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات در رسانه ملی، مروری بر اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشت و تاکید کرد: پس از شمارش آرا در دور اول، تهران ۱۴ نماینده جدید خود را شناخت و ۱۶ صندلی برای رقابت بین نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باقی ماند و همچنین انتخابات درحوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا برای معرفی نماینده مردم شریف این حوزه به دور دوم کشیده شد. از اینرو و مطابق قانون برای تعیین تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا ۲ نامزد به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: بنابراین در راستای عدالت رسانه‌ای در امر تبلیغات تلویزیونی، ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان "نماینده مردم" برای نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی تعریف شده است. این برنامه‌ها کاملا به صورت رایگان ضبط و تولید شده است و از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

اعلمی افزود: جزئیات پخش هر برنامه در قرعه کشی امشب مشخص شد و نامزد‌های انتخابات پیش رو از نوبت، روز و ساعت پخش برنامه‌های خود مطلع هستند.

مدیر شبکه تهران سیما از ضبط مناظره‌های تلویزیونی خبر داد و افزود: ۸ مناظره برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. برای ضبط برنامه مناظره‌ی نامزد‌های استان تهران، ۴ گروه ۸ نفره ایجاد شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، نماینده مردم به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

در ادامه عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران به تفاوت مشهود این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: به دلیل تعدد نامزدها، برگزاری انتخابات در استان تهران با سایر استان‌های بسیار متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات افزود: از ده حوزه انتخاباتی ۸ حوزه به مجلس راه پیدا کردند و تکلیف نمایندگان دو حوزه تهران (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس) و ورامین، قرچک و پیشوا در دور دوم مشخص خواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک خبر داد و افزود: در تهران، انتخابات کاملا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و فیلم‌های آموزشی آن نیز از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا رای نداده باشند و یا در استان تهران رای خود را به صندوق انداخته باشند.

وی تبلیغات پیش از انتخابات را فرصت مغتنمی برای شناسایی هر چه بهتر نامزد‌های انتخابات برشمرد و تاکید کرد: از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات پیش رو است. از این رو انتظار می‌رود خارج از این فاصله زمانی تبلیغات انجام نشود تا شاهد انتخابات سالم، پورشور و خروش باشیم.

عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق قانون باشد

حجت الاسلام میراشرفی رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به مراقبت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: در پشت صحنه انتخابات گروه‌های مختلفی در کنار هم در حال فعالیت هستند تا تشویق و ترغیب برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات پور شور صورت گیرد. میراشرفی از تاثیر حضور نامزد‌ها در مناظره‌ها گفت و افزود: نسبت به رعایت قوانین تبلیغات انتخابات ساعی باشید. رقابت تنگاتنگ است و عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق با مر قانون باشد.

رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به اجرای صحیح قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز شود و طرفداران نامزد‌های انتخابات به معرفی فضائل و ویژگی‌های شخصی نامزد‌ها بپردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران