Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:34:33 GMT

استاندار قزوین: مسوولیتی سنگین بر دوش دولت آینده است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۵۶۳

استاندار قزوین: مسوولیتی سنگین بر دوش دولت آینده است

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز یک شنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به مشارکت پر شور مردم در صحنه انتخابات افزود: در 28 خرداد مردم تاریخ ساز جمهوری اسلامی، یک حماسه دیگر  را در تاریخ کشور رقم زدند و باعث یاس دوباره دشمنان قسم خورده نظام شدند.

وی ادامه داد: مردم با تمام سختی ها و مشکلاتی که داشتند به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و بار دیگر باعث سرافرازی انقلاب اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه امیدواریم دولت جدید بتواند به وعده هایی انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند و توجه به مطالبات مردم و رسیدن به انسجام و وحدت در کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ تصریح کرد: و تمام دلسوزان این مملکت باید یاری رسان دولت جدید باشند.

جمالی پور ادامه داد: دشمن در تلاش است بذر ناامیدی را در کشور بگستراند و موجب اختلال در کار دولت و حاکمیت شده و تشویش ایجاد کند بنابراین تنها عامل از بین رفتن توطئه های دشمن حفظ وحدت مردم است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: وحدت تنها عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و رفتارهای خلاف وحدت برای نظام جمهوری اسلامی خطر آفرین است و دشمنان نظام به دنبال هر فرصتی هستند تا فضای نظام جمهوری اسلامی را از طریق ایجاد تفرقه غبارآلود کنند.

وی در بخش دیگری از صبحت های خود با اشاره به اهمیت اقامه نماز، تصریح کرد: نماز، فریضه ای مقدس است که می تواند ریشه بسیاری از مشکلات کنونی جامعه نظیر اختلافات، دروغ ها و فساد ها راکاهش داده و جامعه را به یک جامعه ایده گرا تبدیل نماید.

وی ادامه داد: هر میزان کع این فریضه الهی در جامعه شکل گیرد، بدون شک اخلاق در آن جامعه حکم می‌گیرد و بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه لازم است تمام دستگاه های اجرایی به سهم خود نسبت به اقامه نماز و دستور العمل های ستاد اقامه نماز در استان قزوین اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: نماز ریشه بسیاری از بی اخلاقی ها را در جامعه سست می کند و همه افراد وظیفه دارند نسبت به ترویج اقامه آن کمک کنند.

جمالی بور با اشاره به اینکه توجه به فریضه و فرهنگ با ارزش نماز باید از آموزش و پرورش کلید بخورد و مسوولان حوزه آموزش در این راستا باید تعلیم احکام اسلامی را جدی تر بگیرند، تصریح کرد: اگر می خواهیم= جامعه ای تهی از گناه داشته باشیم باید در بحث تعلیم و ترویج نماز وقت گذاشته شود و نهادینه شدن این امر از آموزش و پرورش آغاز شود.

وی با بیان اینکه باید کمیته هایی تحت عنوان  ترویج نماز در تمام سازمان ها و ارگان های دولتی در استان قزوین تشکیل شود، تصریح کرد: سند ترویح و توسعه اقامه نماز باید در تمام دستگاه های دولتی از جمله آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور دولت هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور دولت مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور دولت استاندار قزوین جمهوری اسلامی استان قزوین اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
 
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای، از راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع( مصلای نماز جمعه)، تا میدان آزادی کرمانشاه، خبر داد و اعلام کرد:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
«....وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی»
 
به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر(غزه قهرمان) و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، بویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری، پس از اقامه نماز فردا جمعه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت نموده است، در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری با شکوه و حماسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان