Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: با پایان یافتن کار شمارش آرا دومین دوره انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمد رضا مدرسی مصلی معروف به مدرسی یزدی با کسب یک میلیون و ۵۳ هزارو ۳۸۵ رای و کسب ۶۰ و ۲ دهم درصد آرا در خراسان رضوی به عنوان منخب مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این انتخابات آیت الله عباس شاه رفعتی با ۳۸۲ هزارو ۴۵۰ رای ۲۹ و یک دهم درصد آرا و حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه با ۳۱۲ هزار و ۶۶۲ رای ۱۷ و ۹ دهم درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

این انتخابات در پنج هزار و ۷۳ شعبه رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار شد، خراسان رضوی با شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفر جمعیت دومین استان پرجمعیت کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

نتایج انتخابات شورای شهر در استان خراسان رضوی

سید محمدرضا مدرسی مصلی زاده ۱۳۳۴ در یزد معروف به مدرسی یزدی مجتهد شیعه است؛ از فقه‌های شورای نگهبان، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیش از سی سال تدریس در حوزه علمیه قم (بیست و چهارسال درس خارج فقه و اصول)، مدرس دانشگاه و عضو هیئت امناء بنیاد ملی نخبگان از سوابق او است.

 

انتهای پیام//ر.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 مجلس خبرگان رهبری حوزه علمیه قم خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه شهرسازی موجود و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد منان‌رئیسی در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: این سازمان، از مظلوم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در کشور است، زیرا برخی از مسئولان نسبت به اثرات مخرب و عمیق معضلات زیست محیطی که به تدریج نمایان می‌شوند، توجه و آگاهی ندارند. 

وی با انتقاد از غفلت‌های گذشته در حوزه محیط زیست، مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی سیاست‌های اشتباه در عرصه‌های مختلف بدون توجه به مسائل زیست محیطی، بروز این وضعیت را در پی داشته است. 

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع شهرسازی در کلانشهرها، بیان کرد: این شیوه شهرسازی و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. 

وی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام مردم و مسئولان نسبت به مسأله محیط زیست تأکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه و با اقتدار مدافع حقوق مردم باشد و در برابر هرگونه اقدامی که طبیعت و محیط زیست را به مخاطره می‌اندازد، ایستادگی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟