Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، سعید نورایمانی افزود: برخی دستگاه‌ های اجرایی بدهی و تعهدی نسبت به پیمانکاران دارند، در مقابل پیمانکاران هم به برخی دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان امور مالیاتی ، گمرک و از این قبیل نهادها بدهکاری دارند ، اوراق تسویه این امکان را فراهم می‌کند که آنها به میزان مطالبات خود از بخش‌های مختلف دولتی، اقدام به تسویه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی سال گذشته از محل تخصیص اعتبار بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، ۱۸۰ هزار و ۱۴۸  میلیون ریال از بدهی‌های دولت در استان تسویه و تهاتر شد.

این مسوول بخشنامه اوراق تسویه و تهاتر بدهی دولت به پیمانکاران را از جمله اقدام های دولت برای رفع مشکل پیمانکاران دانست و بر آمادگی این اداره کل در سال ۱۴۰۰ برای تهاتر دیون فعالان اقتصادی مطابق دستورالعمل و تفاهم نامه ابلاغی تاکید کرد.

نورایمانی افزود: صدور اسناد تسویه خزانه فرصت قانونی مناسب برای تهاتر و تسویه بدهی‌ها و مطالبات بخش خصوصی و تعاونی از دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرد، تا اشخاص از این ظرفیت استفاده ، بدهی و مطالبات خود را تسویه کنند.

رئیس خزانه استان یزد  افزود: اگر پیمانکاری از محل بودجه منابع داخلی با شرکت های دولتی قراردادی داشته باشد به میزان تعهدات انجام شده تا پایان سال ۹۹ که مورد تایید شرکت دولتی باشد، می تواند از تسهیلات بند «پ »قانون رفع موانع تولید برای انتقال بدهی مالیاتی به شرکت دولتی اقدام و بدین صورت طلب خود را از دولت و بدهی به دولت باهم تهاتر نماید .

نورایمانی ادامه داد: پیمانکاران ابتدا باید فرم شماره یک را از سایت مطالبات بدهی ها  به نشانی www. Iridmo.mefa.ir  در سربرگ شرکت دریافت ، تکمیل کنند و به ذیحسابی دستگاه اجرایی طرف قرارداد تحویل دهند.

در گزارش ارسالی به ایرنا به میزان مطالبات احتمالی پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد که می توانندبا بدهی مالیاتی و سایر امور تهاتر کنند، اشاره ای نشد.

برچسب‌ها یزد معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور مالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور مالیات یزد معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس