Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: برنامه‌های متنوعی برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در دستور کار داریم تا پس از پایان دوران بتوانند مهارتی برای ورود به بازار کار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه پرسش و پاسخ با حضور سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولین نهاجا در جمع کارکنان وظیفه آموزش فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی و به صورت وبینار پایگاه‌های هوایی شهید بابایی اصفهان و شهید دوران شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سرتیپ هادیان با اشاره به اهمیت خدمت مقدس سربازی اظهار کرد: امروز دشمن ناامید از جنگ سخت، تمامی تمرکز خود را بر روی جنگ نرم به ویژه در حوزه جوانان گذاشته است و امروز یکی از مهمترین طرح‌های بصیرت نهاجا، طرح بصیرت ویژه کارکنان وظیفه است.

وی در رابطه با اهمیت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه افزود: هدف ما در نیروی هوایی استفاده از تخصص، دانش و مهارت همه کارکنان وظیفه است و برنامه‌های متنوعی برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در دستور کار داریم تا پس از پایان دوران بتوانند مهارتی برای ورود به بازار کار داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات و به ویژه حضور کارکنان وظیفه ادامه داد: در انتخاباتی که گذشت با وجود تمامی هجمه‌ها و فضاسازی دشمنان قسم خورده انقلاب و همچنین ایجاد فضای یاس و ناامیدی، حضور پرشور مردم و به ویژه کارکنان وظیفه، مشت محکمی بر دهان دشمنان بود و آنها را بار دیگر ناامید کرد.

هادیان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی خود در صیانت از مرزهای هوایی، آبی و زمینی و حفظ تمامیت ارضی در کشور، در بسیاری از عرصه‌ها مانند خدمت‌رسانی به مردم بویژه در حوزه بحران‌ها و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و همچنین مقابله با بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی انجام داده است و می‌توان گفت نهاجا در تمامی عرصه‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است و همواره در کنار مردم بوده است.

در انتهای این جلسه سرتیپ مهدی هادیان به سوالات کارکنان وظیفه پاسخ داد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)