Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بارسلونا می گوید خرید آگوئرو نقش مهمی در ماندن مسی در بارسا خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از La Vanguardia، حالا 100 روز  است که خوان لاپورتا دوره دوم مدیریت خود در بارسلونا را شروع کرده است.  او بعد از گذشت حدود سه ماه از دوران مدیریت خود در بارسلونا برای اولین بار با رسانه ها مصاحبه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دوم و پایانی صحبت های او را در ادامه می خوانید:

نقش یوردی کرایوف در باشگاه چه خواهد بود؟

یوردی برای کمک آمده است. دانشش را دارد و فردی باهوش است که با سیستم باشگاه آشنایی دارد. ما به او به چشم یوردی کرایوف نگاه می کنیم و نه پسر یوهان کرایوف. او توانایی انجام همزمان چند کار را دارد. می تواند در بخش استعدادیابی باشد و در عین حال به کادر فنی کمک کند و می تواند رابط ما و مربی باشد چون هم وطن و همزبان هستند و فوتبال را بسیار بهتر از ما می شناسند.

شرایط مالی باشگاه چطور است؟

در حدود 1200 میلیون یورو بدهی داریم. خوشبختانه توانسته ایم حامیان مالی قدرتمندی پیدا کنیم. قرار است 500 میلیون یورو وام بگیریم تا بخشی از بدهی هایمان را بدهیم زیرا اگر این کار را نکنیم نمی توانیم باشگاه را رو به جلو ببریم. مردم باید بدانند در سال های اخیر و مدیریت قبلی باشگاه چه بر سر بارسلونا آمده است. کرونا می تواند به نفع مدیران قبلی ظاهر شود ولی مسادل دیگری وجود دارد که خیلی واضح است. بودجه فصل گذشته با آمار و ارقام هم خوانی ندارد.

ممکن است کار به دادگاه بکشد؟

احتمال هیچ اتفاقی را رد نمی کنم اما باید کاری موثر انجام دهیم. مسائلی باید توضیح داده شود و این مسائل را از مدیریت قبلی خواهم پرسید. اگر توضیح مناسبی نداشته باشند. مسائل را به شکل دیگری پیش می بریم. 

مساله دیگری که باشگاه را تحت تاثیر قرارداد، موضوع سوپر لیگ بود...

صحبت هایی با مدیریت قبلی شده بود اما چیزی را امضا نکرده بودند. قرارداد را جلوی من گذاشتند و با توجه به شرایط اقتصادی و پولی که قرار بود به باشگاه بارسلونا برسد که چیزی در حدود 3500 میلیون یورو بود، آن را امضا کردم.

چرا به سوپر لیگ بله گفتید؟

اگر نگاهی به تاریخ بارسا بیاندازید، در هنگام تاسیس جام اروپا، با ورود نکردن به این جام دچار اشتباه شدیم و وقتی وارد این مسابقات شدیم، تیم دیگری وجود داشت که 6 بار قهرمان شده بود. تماشاچی ها روز به روز کمتر می شوند و جوان ها کمتر به فوتبال علاقه نشان می دهند، باید کاری می کردیم که جذاب تر باشد. برخی باشگاه ها ترسیدند. تهدیدهای یوفا و نخست وزیر انگلیس باعث آن بود اما هنوز با آنها در ارتباطیم زیرا همه می دانند باید چه کنیم. اگر چه یوفا مرا تهدید کرده است اما نمی تواند تحریم مان کند. رای دادگاه به سود ماست. 

چطور از یک لیگ بسته حمایت می کنید که کشورهایی نظیر هلند و پرتغال نماینده ای در آن نخواهند داشت؟

هواداران لایق این هستند که توضیح بشنوند. سوپر لیگ را به خوبی توضیح ندادیم. این فرمت لیگ بسته قرار بود دو یا سه فصل باشد و سپس صعود و سقوط در آن اعمال شود. هرم فوتبال و لیگ های کشورها به کار خود ادامه می دادند اما این مسائل با جزئیات توضیح داده نشد زیرا واکنش یوفا دقیقا شبیه کسی بود که قدرت دارد و می خواهد با تهدید و توهین بر سر قدرت بماند. باید همه چیز به آرامی پیش می رفت. اگر می خواهیم فوتبال جذاب تر باشد باید به این سمت برویم. 

خواهرتان را به باشگاه آورده اید و به او سمت داده اید. آیا به نظرتان این موضوع ایرادی ندارد؟

خواهرم استحقاق و کیفیت لازم برای کار کردن در بارسا را دارد. شرایط سختی داریم و باید افراد قابل اعتمادی را به باشگاه بیاوریم. او در جریان انتخابات باشگاه و انتخاب شدن من نقش مهمی داشت و بدون خستگی تلاش می کند. در کنارم نیاز به افرادی قابل اعتماد و شجاع دارم.

شرایط آینده باشگاه را چطور پیش بینی می کنید؟

در طول دو سال دو باره به شرایط قبل و سوددهی باز خواهیم گشت. در حال حاضر می دانیم کجا هستیم و می خواهیم شرایط را درست کنیم. این باشگاه تاریخچه و شخصیت دارد و انتظار داریم شرایط درست شود. با حامیانی دیدار کردم که بارسا اعتماد دارند و می خواهند در باشگاه سرمایه گذاری کنند. برخی اسپانسرها را به باشگاه برخواهیم گرداند.

در نبود مسی این موضوع امکان پذیر است؟

می خواهیم قراردادش را تمدید کند. امیدواریم دست کم به مدت دو سال دار کنار ما بماند. می خواهیم فصل بعد فاتح لیگ قهرمانان شویم و در سایر تورنمنت ها هم مدعی باشیم.

بارسلونا می تواند فصل بعد فاتح لیگ قهرمانان شد؟

بله،قطعا. می خواهیم برای فتح جام رقابت کنیم. باید روحیه و انگیزه داشته باشیم. در بازی مقابل پاری سن ژرمن در پاریس لایق برد بودیم. 

آیا با مسی صحبت می کنید؟

بله. با هم در ارتباط هستیم. او هیجان زیادی دارد. آگوئرو را خریدیم و مسی حالا هر روز می گوید که می خواد بماند و قرارداد جدیدی امضا کند. خرید آگوئرو کمک بزرگی بود. خوشحالم که میل دارد در باشگاه بماند.

ریکی پویگ این روزها زیاد در کنارتان دیده می شود، آیا به این خاطر است که بیشتر در ترکیب اصلی بازی کند؟

از نظر من او بازیکنی فوق العاده است و توانایی زیادی دارد.

ممکن است او را قرض دهید؟

به این بستگی دارد که بتواند جایگاهش را به دست بیاورد و مربی از او استفاده کند یا نه. سایر تیم ها به او علاقه دارد اما از نظر ما، او یک سلاح استراتژیک است.

یکی از چاش های پیش رویتان ساخت نیوکمپ جدید است. این امکان وجود دارد استادیومی جدید بسیازید؟

دیگر نه زیرا پول زیادی به استادیوم فعلی تزریق شده و برخی سرمایه گذاری هایمان هم نتیجه بدی داشته است. 

شهرداری نمی تواند کمک کند؟

در مورد شهرداری بهترین کاری که می توانیم بکنیم بهتر کردن همین ورزشگاه است و همین کار را هم خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

خوان لاپورتا: 3 یا 4 خرید دیگر خواهیم داشت؛ وضع باشگاه از چیزی که فکر می کردم بدتر است

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا