Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از ۲۹ خردادماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بخش مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با حضور هفت گروه نمایشی از مراکز آموزش عالی شهرستان‌ها به میزبانی مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری از بیست و نهم خرداد ماه آغازشده  و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

گفتنی است؛ بخش اصلی جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران نیز از هفتم تیر ماه تا ۱۵ تیرماه به میزبانی تالار مولوی و دیگر سالن‌های نمایشی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر دانشگاهی جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه تهران معاونت فرهنگی وزارت علوم بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران تا ۱۵ تیرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی