Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب گذشته با تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی لهستان، هفته دوم یورو 2020 نیز به پایان رسید تا هفته سوم با جذابیت بسیار بالا از امروز آغاز شود. از 6 گروه ، 2 تیم اول صعود خواهند کرد و 4 تیم برتر رده سومی به جمع تیم های مراحل حذفی اضافه خواهند شد تا 16 تیم تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(گزارشی از بررسی بازی های امروز یورو 2020 را در اینجا بخوانید)

به مانند هفته اول، سعی داریم به توصیف ترین ها در هفته دوم رقابت های یورو 2020 بپردازیم و از مهمترین اتفاقات این هفته در رقابت جام ملت های اروپا صحبت کنیم.

در جدول گلزنان این رقابت، کریستیانو رونالدو از پرتغال و پاتریک شیک از جمهوری چک با 3 گل در صدر قرار دارند و بازیکنانی مثل روملو لوکاکو از بلژیک، آندری یارمولنکو و رومن یارِمچوک در اوکراین، مانوئل لوکاتلی و چیرو ایموبیله از ایتالیا و دنزل دامفِرایز از هلند با 2 گل در رده بعدی قرار دارند.

*بهترین بازی

دیدار آلمان و پرتغال که با برتری 4 بر 2 ژرمن ها به پایان رسید، بی شک زیباترین و تاکتیکی ترین دیدار هفته دوم رقابت های یورو 2020 بود. آلمان که در بازی نخست مقابل فرانسه نمایشی ناامیدکننده داشت با استفاده درست از وینگرها توانست کاملاً بر بازی مسلط شود و پرتغال را با یک نتیجه تحقیر آمیز شکست دهد.

با این برد، حساسیت در گروه F به اوج خود رسیده و باید در هفته پایانی دیدارهای فرانسه-پرتغال و آلمان-مجارستان با چه نتیجه ای دنبال خواهد شد.

*بهترین گل

 

 

در این هفته گل های زیبای زیادی به ثبث رسید که می توان به آن اشاره کرد اما زیباترین گل هفته را باید به نام «کوین دی بروینه» ثبت کرد که با یک همکاری زیبا توسط بازیکنان تیم ملی بلژیک به ثمر رسید.

در مسابقه بلژیک مقابل دانمارک، نیمه دوم شاگردان مارتینز کاملاً سوار بر بازی شدند و دی بروینه نشان داد که چقدر بازیکن فوق العاده ای است و می تواند روند تیم را کاملاً تغییر دهد. در گل دوم، کار با روملو لوکاکو آغاز شد و بازیکنان تیم ملی بلژیک با یک همکاری بی نظیر و شوت دیدنی دی بروینه توانستند گل برتری خود را بزنند.

البته از نامزدهای دیگر گل های برتر می توان به گل اول لوکاتلی به سوئیس و همکاری زیبای او با براردی اشاره کرد. همچنین می توان از گل زیبای میرانچوک در دیدار روسیه و فنلاند نیز صحبت کرد که به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش شاگردان چرچسوف به ثبت رسید. گل پریشیچ به چک، ایموبیله به سوئیس، دامفرایز به اتریش و رمزی به ترکیه دیگر گل های زیبای این هفته بودند.

*بهترین مهار

 

 

دیدار انگلیس و اسکاتلند گرچه گل نداشت ولی با سرعت بسیار زیادی دنبال شد. موقعیت ها گرچه کم بود ولی مهارهای زیبا در این بازی به ثبت رسید که مهمترین آن، مهار فوق العاده «جوردن پیکفورد» مقابل شوت «استفن اُ دونِل» بود.

پیکفورد توانست تیم ملی انگلیس که روز خوبی را در خط حمله نگذراند، در بازی نگه دارد و مانع باخت تیمش مقابل دشمن دیرینه خود شود.

*ضعیف ترین بازیکن 

هری کین بی شک در دیدار مقابل اسکاتلند یکی از ضعیف ترین بازی های خود در تیم ملی انگلیس را به نمایش گذاشت. البته تمامی بازیکن خط هجومی ساوت گیت نمایشی ضعیف داشتند ولی از کاپیتان تیم ملی انتظار بیشتری می رفت.

از بازیکنانی مثل کریم بنزما و کیلیان امباپه که در دیدار مقابل مجارستان موقعیت های زیادی را از دست دادند می توان به عنوان بازیکن ناکام یا ضعیف هفته نام برد. البته امباپه در گل اول فرانسه نقش مهمی را ایفا کرد و توانست پاس گل خوبی به گریژمان بدهد و مانع باخت تیمش شود.

*ناکام یا بزرگ ترین موقعیت از دست رفته

 

جان استونز در دیدار مقابل اسکاتلند، بزرگترین فرصت تیم ملی انگلیس را با بدشانسی از دست داد تا عنوان ناکام هفته را از آن خود کند. ضربه او به تیرک در مقابل دروازه باعث شد تا یکی از موقعیت های بزرگ انگلیس به گل بدل نشود. 

*اتفاق جالب 

 

به مانند هفته گذشته که از نشست خبری رونالدو و پوگبا صحبت شد، باید دوباره در این هفته نیز از اتفاقات عجیب نشست های خبری صحبت کرد. از یارمولنکو، بازیکن اوکراین که با شوخی خنده دار خود فضای نشست را عوض کرد، گرفته تا استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه که وسط نشست به طرز جالبی نوشابه خود را باز کرد و آن را نوشید.

البته مانوئل لوکاتلی نیز نوشابه کوکاکولا را به مانند رونالدو کنار زد تا یوفا پس از این اتفاقات نسبت به تغییر جایگاه اسپانسرینگ بیانیه دهد و از بازیکنان انتقاد کند.

*ناامیدکننده ترین تیم 

تیم ملی کرواسی با اینکه در نیمه دوم مقابل جمهوری چک نمایش قابل قبولی از خود به ثبت رسانید ولی همچنان با تیم شاهکار جام جهانی 2018 که توانست به عنوان نایب قهرمان دنیا لقب گیرد فاصله بسیاری دارد.

نمایش نیمه اول تیم ملی کرواسی به قدری بد بود که اصلا نظرها نسبت به این تیم را تغییر داد. پریشیچ که بهترین بازیکن زمین شد پس از بازی ادعا کرد که نمی داند چرا تیمش انقدر بد بازی می کند. یا مثلا مودریچ از تلخی کام کروات ها در این یورو صحبت کرد.

با اینکه کرواسی نتوانسته در این یورو عملکرد خوبی نشان دهد ولی امیدوار است در بازی انتهایی مقابل اسکاتلند با یک پیروزی بتواند راهی مرحله بعدی شود.

*سورپرایز هفته

تیم ملی مجارستان در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست میزبان 65 هزار تماشاگر بود. تماشاگران حال متفاوتی به بازی دادند و باعث شدند تا یکی از جالب ترین و غیرمنتظره ترین اتفاقات یورو رقم بخورد. با اینکه بسیاری مدعی بودند که فرانسه می تواند به راحتی از سد مجار عبور کند اما میزبان یک شاهکار رقم زد و مقابل قهرمان دنیا به خوبی ایستاد و نمایشی زیبا به ثبت رسانید.

*بهترین بازیکن 

ستاره این هفته کوین دی بروینه بود که با آمدن به ترکیب بلژیک در نیمه دوم کاملاً روند این تیم را تغییر داد و توانست با یک گل و یک پاس گل زمینه ساز پیروزی تیمش در دیدار برابر دانمارک شود.

البته می توان از درخشش رابین گوسنس، بازیکن تیم ملی آلمان و مانوئل لوکاتلی در تیم ملی ایتالیا نیز اشاره کرد زیرا آنان نیز عملکردی خیره کننده در تیم های ملی شان در هفته دوم داشتند و نقشی اساسی در پیروزی ایفا کردند.

*چهره برتر

کوین دی بروینه با حرکت انسان دوستانه خود عنوان چهره برتر را از آن خود کرد. شخصی که پس از گلزنی مقابل دانمارک تصمیم داشت خوشحالی کند ولی به احترام تماشاگران دانمارک و اتفاقات هفته گذشته برای اریکسن از خوشحالی کردن دست کشید.

او در کنفرانس خبری در این خصوص گفت: موقعی که گل زدم قصد داشتم خوشحالی کنم ولی به سمتی از زمین رفتم که دفعه قبل اریکسن آنجا افتاده بود، به همین دلیل دستم را پایین آوردم و دیگر خوشحالی نکردم!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 ترین های یورو هفته دوم یورو جام ملت های اروپا دی بروینه تیم ملی بلژیک هری کین دی بروینه ترین بازی هفته دوم تیم ملی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار هفته سی و سوم سری A کالیاری و یوونتوس در استادیوم یونیپول داموس به مصاف همدیگر رفته‌اند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با ۶۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند. در سمت دیگر تیم کلودیو رانیری در رتبه دوازدهم ایستاده و در هفته‌های اخیر نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است.

در دقیقه ۸ بازی امشب اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی‌که بازیکنان برای ارسال ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه کالیاری جمع شده بودند، گاتی و یری مینا که یار یکدیگر بودند، پیش از ارسال توپ با یکدیگر درگیر شدند و همین باعث شد که لباس مدافع کالیاری کاملا پاره شود.

پس از لحظاتی داور به سراغ این دو بازیکن رفت و در مورد اتفاقی که پیش آمد به آنها هشدار داد. مینا هم به کنار زمین رفت و لباسش را تعویض کرد.

پس از دقایقی کالیاری توانست از روی نقطه پنالتی توسط جانلوکا گائتانو به گل برسد و در این دیدار مهم مقابل بیانکونری به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید