Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:43:31 GMT

قایدی از امروز در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۷۶۶

قایدی از امروز در تمرین استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال در آخرین تمرین آبی‌پوشان پیش از مصاف با پدیده مشهد شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه مهدی قایدی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال همراه اعضای تیم ملی از بحرین به ایران بازنگشت، باشگاه استقلال اعلام کرد که کادر فنی آبی‌پوشان به این بازیکن استراحت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به غیبت روز گذشته قایدی در تمرین استقلال، صحبت‌های زیادی مطرح شد که این بازیکن در دیدار با پدیده حضور نخواهد داشت، اما مهاجم استقلال امروز (یکشنبه) در آخرین تمرین آبی‌پوشان پیش از مصاف با پدیده شرکت خواهد کرد.

قایدی در تمرینات تیم ملی حضور داشته است و کادر فنی استقلال مشکلی برای ارتقای وضعیت جسمانی این بازیکن ندارد.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال فردا (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده خواهد رفت.

توضیح باشگاه استقلال درباره عدم بازگشت قایدی به ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد مهدی قایدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی اگرچه در بازی های گذشته تیمش معمولا نیمکت نشین بوده اما هر بار با نظر جواد نکونام به زمین رفته، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و توانایی هایش را نشان بدهد.

رمضانی که این فصل سه بار برای استقلال گلزنی کرده، در نیم فصل اول مقابل شمس‌آذر در قزوین هم به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در بازی رفت با شمس‌آذر در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توانست با یک فرصت طلبی خوب و استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دومین گل استقلال را بزند، اما این گل باعث برتری آبی‌ها نشد. استقلال در آن مسابقه مقابل شمس‌آذر به تساوی دو بر دو رسید، اما حالا برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان پایتخت برای کسب برد و حفظ صدرنشینی خود به مصاف شمس‌آذر می‌روند و بی‌شک بازی در ورزشگاه آزادی نیز کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت خواهد کرد.

در این بین آرمان رمضانی هم در تمرینات استقلال با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب حضور دارد و برای بازی حساس روز جمعه آماده می‌شود. او منتظر فرصتی از سوی نکونام است تا بتواند خودش را نشان بدهد و شرایط خوبی را در بازی رقم بزند. بی تردید رمضانی دوست دارد اگر پایش به گلزنی دوباره مقابل شمس‌آذر باز می‌شود، این گل برد تیمش را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!