Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:36:46 GMT

۱۲۰ زوج نیازمند در شوشتر و اندیکا به خانه بخت رفتند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۸۰۹

۱۲۰ زوج نیازمند در شوشتر و اندیکا به خانه بخت رفتند

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها شوشتر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جهیزیه این زوج های جوان توسط نیکوکاران استان خوزستان و شهرستان شوشتر تامین شد.

پروین بهاری نیا افزود : این جهیزیه ها شامل یخچال ، فرش ، لباسشویی ، اجاق گاز، بخاری ، ظروف آشپزخانه و دیگر ملزومات زندگی بودند که به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال تهیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : ۹۴ زوج این جشن از شهرستان شوشتر و ۲۶ زوج دیگر از شهرستان اندیکا بودند .

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها شوشتر افزود : این بنیاد خیریه تاکنون ۳۰ جشن ازدواج برگزار کرده و بیش از یک هزار و ۴۰۰ زوج جوان را به خانه بخت فرستاده است .

بنیاد خیریه آبشار عاطفه های شوشتر از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است ،شناسایی نیازمندان، احداث فضای آموزشی ، فرهنگی،کمک به اشتغال، جلب مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ازدواج از مهمترین اقدامات این بنیاد خیریه است.

این موسسه خیریه حدود چهار هزار خانوار را زیر پوشش چتر حمایتی خود دارد.

برچسب‌ها شوشتر ازدواج ساده اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوشتر ازدواج ساده اندیکا شوشتر ازدواج ساده اندیکا بنیاد خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد