Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@05:46:12 GMT

آمار کرونا امروز 30 خرداد 1400

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۸۳۲

به گزارش صدای ایران، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۸هزار و ۱۶۱ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

با اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از دیروز تا امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۹۵ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۹۶۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آمار کرونا وزارت بهداشت تزریق واکسن کویید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۳ ماهه سرم در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: دکتر محمد پیکان‌پورگفت: در سال ۱۴۰۲، جهت تامین بهتر دارو‌های بیماران خاص، ضمن افزایش حمایت‌ها در جهت داخلی سازی تولید این محصولات، رایزنی‌های گسترده‌ای با شرکت‌های بین‌المللی دارویی به منظور تسهیل تامین دارو‌های بیماران خاص انجام شد.
وی افزود: سال گذشته با هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته با مدیران عامل شرکت‌های بین المللی به منظور تسهیل تامین دارو‌های بیماران خاص نظیر برخی از فاکتور‌های خونی، دارو‌های شیمی درمانی، دارو‌های پیوند، انسولین‌های قلمی و دارو‌های ام اس، هماهنگی‌های فشرده‌ای صورت گرفت.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: همچنین به منظور ترخیص کالا‌های دچار کمبود مانند کتامین، پروپوفول، IVIG و سرم باقی مانده در گمرکات کشور نیز هماهنگی‌های مناسبی با این نهاد صورت گرفته و خوشبختانه روند ترخیص با سرعت بیشتری محقق شد.
دکتر پیکان‌پور در مورد تامین سرم در سال ۱۴۰۲ نیز تصریح کرد: با افزایش ظرفیت تولید، افتتاح خطوط جدید تولید سرم و واردات همزمان سرم، وضعیت تامین این اقلام به نسبت مدت مشابه بهبود چشمگیری یافت و همزمان با گرمای تیر و مرداد سال گذشته، ایام اربعین حسینی و دو پیک شیوع آنفلونزا و سوش‌های جدید کرونا، نه تنها کشور دچار کمبود سرم‌های تزریقی نشد بلکه در حال حاضر دپو قریب به سه ماه از سرم در کشور موجود است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • ذخیره ۳ ماهه سرم در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورها