Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط فدراسیون‌های فاقد سیستم VAR در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را تشریح کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای ضمن اعلام استفاده از VAR در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آسیا، پروتکل و راهنمای مربوط به این سیستم را برای فدراسیون‌های صعود کرده به این مرحله ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه تاکید شده است که کمک داور ویدئویی طبق پروتکل و راهنمای فیفا و با تأیید IFAB است و اجرای آن بر اساس بالاترین استاندارد خواهد بود.

پس از مشخص شدن نتیجه قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی در تاریخ یکم جولای ۲۰۲۱ (۱۰ تیرماه ۱۴۰۰) کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون‌های واجد شرایط و ورزشگاه‌های نامزد شده آنها را جهت بررسی حداقل نیازهای نصب VAR مورد ارزیابی و بازرسی قرار خواهد داد.

برای فدراسیون‌هایی که از سیستم کمک داور ویدئویی در لیگ داخلی خود استفاده نمی‌کنند، AFC امکان اجرای VAR را توسط تأمین‌کننده اصلی این سیستم ارزیابی می‌کند. اگر به هر دلیلی مشخص شود که امکان استفاده از این سیستم توسط فدراسیون میزبان امکانپذیر نیست، استفاده از VAR در مسابقه خانگی توسط فدراسیون مربوطه در نظر گرفته نمی‌شود.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی ایران به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد.   پیش از این نیز در جریان اجلاس کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی، ایران به طور رسمی به عضویت کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی درآمده بود.   کشتی سنتی گورش در مناطق مختلف کشور به ویژه شمال و شمال شرق فعال است. در این شیوه از کشتی، شالی که هر ورزشکار به دور کمر خود می‌بندد برای اجرای فنون توسط رقیب و کمرگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد