Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت حوانان انقلاب اسلامی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد متن این بیانیه به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرچم سربلندی ايران ما با حضور ملت آگاه ، عزيز و غيور دوباره به اهتزاز درآمد. روز جمعه ٢٨ خرداد ١٤٠٠ در حالی آغاز و به پایان رسيد که جهانیان نظاره گر حضور باشكوه ملت و دلدادگی آنان به آرمانهای امام و شهدا بودند. علیرغم آنکه مردم طی این سالها هم دچار مشکل شدند وانصافا تحمل مشکلات نیز برایشان سخت و دشوار بوده اما مشفقانه و شرافتمندانه پای آبروی نظام ایستادند و بار دیگر نشان دادند ملت از مسئولانش یک گام جلوترند. باید در برابر عظمت این ملت سرتعظیم فرود آورد.

اين پيروزی از آن ملت است ، ملتي كه هميشه در صحنه حضور دارد و اين بار با پیام تشکیل دولت مردمی و انقلابی برای تغییر در زندگی مردم حماسه ای عظیم خلق کردند.

 اكنون جای آنست كه بگوييم لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق، تشكر از انسانها تشكر از خداست ، تشكر از ملتی كه با حضور پرشور خود يكبار ديگر به ندای ولايت فقيه لبيك گفته و موجب نا اميدی استكبار جهانی و ايادی داخلي آنان شدند. جا دارد اين پيروزی شكوهمند ملی را به ملت عزيز ايران و همه  آزادی خواهان ايران اسلامي تبريك عرض كنيم .

در این راستا تجلی حماسه بی بديل ملت با حضور مجموعه تشكلها و احزاب سياسی كشور و گروههای مختلف مردمی موجب عزت، اقتدارنظام و رئيس جمهور منتخب گرديده است . بر اين اساس صميمانه ترين تبريكات جمعيت جوانان انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترين حزب سياسي جوانان كشور را به حضور هشتمين رئيس جمهور ايران اسلامی تقديم مينماييم.

اميد است با ايجاد وحدت و يكپارچگی در بين شايستگان و نخبگان و جوانان و سرمايه هاي انقلاب اسلامی ، دولت منتخب با عملكردی مثبت و عالی بهترين دولت در تراز انقلاب باشد و گام دوم انقلاب را با شكوه و قدرت آغاز نموده و در جهت ماندگاری و قدرت افزايی جمهوری اسلامی تلاش نمايد.

از آنجا كه دولت سيزدهم حسب ارمانهای ذكر شده خادم ملت معرفی گرديده و با توجه به شعار انتخاباتی رئيس جمهور منتخب ، لذا معتقدیم قدرت مردمی خود را در سايه تحمل مخالف و استفاده از همه سلايق را جزو اولويت اول خود خواهد دانست.

اميدواريم با تلاش جهادی از درد و رنج مردم كاسته شود و زندگی مردم در شادی و رونق  تحقق يابد.

ايكاش شهيد والا مقام سردار دلها حاج قاسم عزيز ما در اين حماسه عظيم حضور میداشت و ميديد كه چگونه ملت با آرمانهای شهدا و امام و مكتب او همراه و همدل شدند تا دولتی مردمی بر آمده از حاميان محرومان و مستضعفان شكل گيرد.

در پایان پيروزی شكوهمند ملت ايران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج و مقام معظم رهبری و خادم الرضا  آيت ا.. سید ابراهيم رئيسی تبريك عرض نموده و برایشان در راه تحقق عزت و سعادت ملت ایران بهترینها را آرزومندم.

محمد جواد محمدی نوری

دبير كل جمعيت جوانان انقلاب اسلامی

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جمعیت جوانان انقلاب اسلامی انتخابات جوانان انقلاب اسلامی ملت ایران حماسه بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد