Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد یک هزار و 691واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 163هزار و 723واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 214میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 15میلیارد تومان در بیش از 552هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات داروپخش، کارخانجات تولیدی شهید قندی و مهرکام پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 334میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 130میلیارد تومان در 257هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 28واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 284واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و مواد اولیه دارویی البرز بالک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جاماندگان سود سهام عدالت متوفیان بخوانند

آیا سکه ۴۰ میلیون تومان خواهد شد؟

 

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

 

یک گرم طلا چند میلیون تومان شد؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

تحلیل مهم از سهام خودرو در ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

چه کسی در کیسون ۹ میلیارد تومان سهم فروخت؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

تلافی چین با ممنوعیت استفاده از محصولات دو شرکت معروف آمریکایی

 

برنامه‌های جدید بورس برای سال ۱۴۰۳+ جزئیات

 

     

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • بورس قرمز شد
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!