Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:58:54 GMT

تشکیل تعاونی ویژه خانواده زندانیان در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۱۳۳

تشکیل تعاونی ویژه خانواده زندانیان در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکیدکرد: در هر شهرستان دارای زندان در این استان تعاونی ویژه خانواده های زندانیان با هدف ایجاد اشتغال تشکیل شود.

محمدعلی شجاعی پس از بازدید از مجموعه زندان مرکز استان که ۳۰ خرداد ماه انجام شد، در جمع مدیران ذی ربط با تاکید بر اینکه باید عامل تولید جرم را شناخت و از بروز آن جلوگیری کرد، افزود: زندانیان باید متناسب با بازار کار استان از سوی سازمان فنی و حرفه ای مهارت های تخصصی آموزش ببینند تا به عنوان فردی ماهر وارد اجتماع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای زندانیان تنها به مشغول به کار بودن در محیط زندان نباشد، گفت: افزون بر ۱۵۰۰ زندانی در استان وجود دارد که خانواده های آنان آمادگی ایجاد جرم را دارند و ما باید با ایجاد اشتغال و افزایش سطح سواد آنان از بروز جرم جلوگیری کنیم.

شجاعی تصریح کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با هدف افزایش سطح سواد خانواده های زندانیان در خصوص جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان این خانواده ها ورود جدی داشته باشد و اول مهر ماه سالجاری هیچ ترک تحصیلی را در فرزندان زندانیان شاهد نباشیم.

وی گفت: توزیع اعتبارات برای اجرای طرح های ایجاد اشتغال و افزایش سطح سواد زندانیان باید متناسب با توزیع جغرافیایی خانواده های زندانیان باشد و تا ده روز آینده طرح های مربوطه جهت اجرا ارائه شود.

بر اساس این گزارش قبل از آغاز جلسه، استاندار خراسان شمالی با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی از زندان بجنورد و بخش های مختلف آن از جمله مجتمع اشتغال و حرفه آموزی این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زندان زندانی تعاوني اشتغال زندانیان خراسان شمالي ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند