Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:29:29 GMT

وزیر آموزش و پرورش به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۱۶۳

وزیر آموزش و پرورش به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پیام تبریک محسن حاجی میرزایی  خطاب به حجت الاسلام رئیسی آمده است:  بار دیگر گاه شمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان ایمانی، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه 28 خرداد ماه برگزار شد، بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای یعنی ۶۲ درصد آرای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان هشتمین رییس‌جمهوری ایران از سوی ملت انتخاب شد.

برچسب‌ها مدارس سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری مدارس سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صریح رئیسی به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا رئیس جمهور در دیدار با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود:صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت.
سید ابراهیم رئیسی گفت: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است.
وی ادامه داد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.
او گفت:ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است.

کد خبر 845066 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیسی وارد دامغان شد
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • هشدار صریح رئیسی به اسرائیل