Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@14:51:39 GMT

خانه مداحان با هیات آنلاین همکاری می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۱۶۸

خانه مداحان با هیات آنلاین همکاری می کند

مرتضی طاهری گفت: خانه مداحان تصمیم به همکاری با رسانه هیئت آنلاین گرفت و رسانه خانه مداحان به هیئت آنلاین سپرده شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «مرتضی طاهری»، رئیس هیئت مدیره خانه مداحان گفت: با توجه به سفارشات رهبری در اهمیت حضور عرصه‌های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی خانه مداحان تصمیم به حضور در فضای مجازی گرفت و به دنبال موفقیت‌های رسانه هیئت آنلاین و برنامه مؤثر مذهبی همچون برنامه‌های رمضان که بسیار پربار بود خانه مداحان تصمیم به همکاری با رسانه هیئت آنلاین گرفت و رسانه خانه مداحان به هیئت آنلاین سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طاهری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: حضور در انتخابات امری واجب و حیاتی ست که باعث آبروی نظام و کشور است در همین راستا خانه مداحان در انتخابات ۲۸ خرداد برای استقرار صندوق رأی در محل این خانه پیش قدم شد و با حضور گسترده مداحان و پخش زنده رأی گیری از طریق سامانه هیئت آنلاین کمک شایانی به تجلی حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی داشت.

 

در ادامه مدیر عامل سامانه هیئت آنلاین گفت: در کنار پخش زنده ۳۵۰۰ هیئت، وظیفه خود می‌دانیم برنامه‌هایی همچون استقرار صندوق رأی در خانه مداحان را پوشش زنده داشته باشیم.

 

بنی هاشم با بیان این موضوع که در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ هیئت در این سامانه دارای صفحه اختصاصی هستند، گفت: دیگر هیئت‌های مذهبی نیز می‌توانند به این جمع اضافه شوند و صفحه اختصاصی خود را در این سامانه راه اندازی کنند.

 

وی اضافه کرد: با لطف و همکاری اپراتورهای مخابراتی تماشای مراسم‌های مذهبی از این سامانه بصورت رایگان است و در حال ایجاد تسهیلاتی برای هیئت‌ها در ماه محرم هستیم تا آنها نیز بتوانند پخش زنده و آپلود برنامه‌های خود را نیز بصورت رایگان روی سایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین انجام دهند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانه مداحان مداح هیئت آنلاین خانه مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر ایران (صنعت نفت آبادان - پرسپولیس) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 745683

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند